Timelo, platforma umożliwiająca jednocześnie dokonanie kompleksowych zakupów spożywczych, zlecenie pralni czy znalezienie złotej rączki, oficjalnie rozpoczęła swoją działalność. Ten rewolucyjny serwis pozwalający ujrzeć zakupy internetowe w nowym, przystępnym wymiarze, skierowany został do pracowników korporacji, deweloperów i osób indywidualnych, chcących w nowoczesny sposób zarządzać prywatnym czasem.

Timelo to pionierska usługa typu e-commerce – internetowy asystent pozwalający zoptymalizować wydatki oraz oszczędzić czas. To znakomity i praktyczny sposób na zakupy w sieci bez kosztów dostawy, bez wymaganej minimalnej kwoty zakupów, i co najważniejsze – z dostępem do wielu rodzajów sklepów, usług i funkcji jednocześnie. Ponadto, za wszystkie zamówione produkty, niezależnie od sklepu z którego pochodzą, Klient dokonuje tylko jednej płatności.

- Naszym celem było stworzenie nowatorskiego serwisu, który pozwoli uwolnić się od zajmujących wiele czasu codziennych obowiązków. Staramy się, aby nasi Klienci mieli możliwość skorzystania z szerokiej gamy produktów i usług znajdujących się na jednej platformie – stanowiącej swoistą internetową galerię handlową. Już teraz, za pomocą kilku kliknięć, można m.in. zrobić zakupy spożywcze, zlecić pranie, oddać buty do szewca, znaleźć fachowców od różnych zadań lub zorganizować wycieczkę wspólnie z asystentem podróży. Wierzymy, że dzięki pracy naszego zespołu, kupujący docenią innowacyjność, funkcjonalność oraz konkurencyjność cenową, a serwis timelo stanie się codziennym osobistym asystentem każdego użytkownika – mówi Piotr Strzelecki, pomysłodawca i kierownik projektu.Ponadto, jest to pierwszy na rynku integrator sklepów detalicznych z branży FMCG i usług – dodaje.

Kluczowymi odbiorcami serwisu są korporacje i ich pracownicy, deweloperzy i mieszkańcy apartamentowców oraz klienci indywidualni.

Głównymi benefitami dla korporacji i ich pracowników, związanymi z korzystaniem z timelo jest udostępnienie atrakcyjnego pakietu socjalnego, który pozwala na zwiększenie efektywności pracy i zapewnienie równowagi między karierą a życiem osobistym. Dla deweloperów, zarządców i wspólnot wprowadzenie usługi timelo oznacza zaoferowanie na masową skalę wygodnego i niedrogiego – zarówno dla dewelopera, jak i mieszkańca – rozwiązania typu „concierge” opartego na technologii informatycznej. Klient indywidualny zyskuje zaś przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Korzystanie z usług timelo jest możliwe dzięki sfinansowaniu pakietów pracownikom firm w ramach pozapłacowych świadczeń pracowniczych (istnieje możliwość finansowania timelo zarówno ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jak i środków obrotowych firmy). W przypadku tej grupy Klientów, dostawa zamówionych produktów i usług jest realizowana bezpośrednio do biura. Mieszkańcy apartamentowców mogą uzyskać dostęp do serwisu dzięki wykupieniu usługi przez dewelopera lub samodzielnie w ramach pakietu timelo zwiększającego wysokość czynszu. Tu odbiór odbywa się w miejscu zamieszkania. Klienci indywidualni, po wykupieniu jednego z trzech pakietów, mają możliwość odbierania gotowych zamówień bezpośrednio w punkcie obsługi w modelu ‘Drive-in’ znajdującym się w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 9.

W celu zapoznania się z usługami timelo, klientom indywidualnym oraz firmowym oferowany jest bezpłatny okres testowy, podczas którego można korzystać z dedykowanych funkcji, płacąc jedynie za zakupione produkty. Wszystkie dostawy odbywają się bez dodatkowych kosztów – bez ograniczeń i bez względu na wartość zlecenia.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)