Targi Reklamy dla Firm to nowy, dopracowywany od kilku lat projekt. Pierwsza regionalna edycja tego wydarzenia odbędzie się 30 maja 2012 r. w pięknych wnętrzach Pałacu Prymasowskiego, w samym centrum Warszawy. Od 2013 roku Targi będą odbywały się w największych polskich aglomeracjach.

- Targi zdecydowanie wyróżnia pomysł. Większość tego typu wydarzeń wygląda bardzo podobnie – wystawcy i zwiedzający to przedstawiciele branży reklamowej, u nas jest zdecydowanie inaczej – mówi Maja Wilk, pomysłodawca Targów ReklamyWystawcy naszych Targów to agencje reklamowe, agencje interaktywne, operatorzy powierzchni reklamowych, ale też agencje PR, działy reklamy mediów, czy doradcy marketingowi. Zwiedzający to przedstawiciele lokalnych przedsiębiorstw, osoby decyzyjne w zakresie reklamy i marketingu. Regionalny charakter wydarzenia z pewnością korzystnie wpłynie na współpracę tych dwóch środowisk. - dodaje Maja Wilk.

Celem Targów Reklamy dla Firm jest umożliwienie bezpośredniego kontaktu reklamodawcom i agencjom. Ponadto Organizator zaprasza Wydawców i Zwiedzających na praktyczne wykłady o atrakcyjnej tematyce, prowadzone przez fachowców z dziedziny reklamy i biznesu.

- Prowadzimy rozmowy z przedstawicielami ponad 300 agencji reklamowych z Warszawy i regionu. Duża część z nich od samego początku jest zainteresowana naszym projektem i aktywnie uczestniczy w jego organizacji. Codziennie dostajemy zapytania dotyczące Wydarzenia. W najbliższych dniach będziemy informować o Wystawcach, którzy potwierdzili swój udział – mówi Radosław Kołodziej, Menadżer Targów.

Wydarzenie odbędzie się 30 maja 2012 roku w godz. 10:00-17:00 we wnętrzach Pałacu Prymasowskiego, w samym centrum Warszawy przy ul. Senatorskiej 13/15. Organizatorem Warszawskich Targów Reklamy dla Firm jest spółka LUPO MEDIA Sp. z o.o., od 9 lat prowadząca największe w Polsce Targi Ślubne, które odbywają się cyklicznie w Łodzi. LUPO MEDIA to również agencja marketingowa, która zna uwarunkowania rządzące branżą reklamową. Doświadczenie w obu dziedzinach przyczyniło się do powstania projektu regionalnych Targów Reklamy dla Firm.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)