Busola to nowy przewodnik internetowy po dobrym stylu i rozrywce dla mężczyzn. Pomaga mężczyznom w poznaniu trendów oraz znalezieniu inspiracji w zakupie ubrań, butów i akcesoriów mody męskiej, a także w wyborze modnych gadżetów, samochodów oraz miejsc na spędzenie wolnego czasu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

- Naszym celem było stworzenie przejrzystego i interesującego magazynu lifestylowego online, który zaspokoi potrzeby wymagającego mężczyzny XXI wieku. Mam nadzieję, że z czasem Busola stanie dla nowoczesnych facetów tym, czym są na świecie kultowe lifestylowe magazyny: GQ lub Esquire - lekturą obowiązkową bez której nie można się obejść - mówi Krzysztof Urbanowicz, twórca i wydawca Busoli.

Busola prezentuje informacje użyteczne dla tych wszystkich, dla których ważne jest, by zawsze być na bieżąco z nowinkami w męskim świecie. Serwis podzielony jest na jedenaście działów tematycznych:

  • Moda
  • Design
  • Architektura
  • Auto-moto
  • Kobiety
  • W formie
  • Gadżety
  • Alkohole
  • Podróże
  • Kultura
  • Galeria

Busola adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-45 lat, mieszkających w średnich i dużych miastach, ze średnim i wyższym wykształceniem, ceniących dobre, znane marki. Portal jest również cennym źródłem wiedzy dla kobiet, które interesują się wyglądem swoich partnerów i chcą dzielić z nimi pasje oraz zainteresowania.

Jak wynika z badań, w Polsce co drugi mężczyzna znajduje informacje o modzie w internecie, a serwisy na temat mody i urody z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Aż 40% użytkowników serwisów modowych stanowią mężczyźni.

Za stworzenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Mediapolis Interactive.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)