W ciągu ostatnich sześciu miesięcy AdTaily bardzo silnie zaczęło rozwijać się w kierunku reklamy performance. Na stronach wydawców wyświetla się coraz więcej reklam rozliczanych w modelu CPC i wyraźnie widać, że ma to pozytywny wpływ na kondycję całej sieci. Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.

W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl. - Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych - mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.

Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców - jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.

Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki:

  • nowym formatom reklamowym
  • narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
  • dobrze targetowanym reklamom
  • dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
  • wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.

Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:

  • lepszą jakość ruchu
  • dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
  • precyzyjne informacje o jakości reklam.

- AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej - podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)