Młodzi ludzie stanowią liczną i niezwykle ważną grupę docelową. Problemem jednak jest zaproponowanie im takich rozwiązań, które zaspokoją ich potrzeby. Specyficzne podejście młodych odbiorców do usług i produktów będą musieli wziąć pod uwagę uczestnicy najbliższego Startup Sprint Młodość.

Startup Sprint to cykl 3-dniowych, trwających bez przerwy wydarzeń, podczas których uczestnicy opracowują rozwiązania zgodne z wcześniej ustalonym tematem, a następnie prezentują je potencjalnym inwestorom. Praca odbywa się w interdyscyplinarnych grupach pod okiem doświadczonych mentorów.

1 czerwca wszyscy, którzy mają pomysł na usługę, aplikację lub produkt kierowany do dzieci, młodzieży lub nastolatków spotkają się o godzinie 18 w Poznańskim Ośrodku Rekreacji i Sportu nad Jeziorem Maltańskim. Na początku, krótko opowiedzą o swoim pomysłach, spróbują przekonać do nich potencjalnych inwestorów oraz pozostałych uczestników a następnie podzielą się na zespoły i wspólnie przystąpią do pracy.

W najbliższy weekend uczestników Startup Sprint swoim doświadczeniem będą wspierać między innymi: Dominik Czarnota, Prezes Nasza Klasa Sp. z o.o., Piotr „Bronek” Bronowicz, twórca grono.net oraz współtwórca Radia Bajka a także Katarzyna Godlewska, założycielka serwisu Absolvent.pl oraz Fundacji Absolvent.pl

To już 5 wydarzenie z serii Startup Sprint – poprzednio tematami projektów były finanse, rolnictwo, sport i zdrowie. Udział w spotkaniu może wziąć każdy, kto ma chęć spróbować swoich sił w tworzeniu nowych rozwiązań. Uczestnictwo jest bezpłatne. Przy zgłoszeniach pobierana jest od uczestników zwrotna kaucja. Szczegóły wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na www.startupsprint.pl.

Organizatorem Startup Sprint jest LMS Invest - fundusz specjalizujący się w inwestycjach na wczesnym etapie działania przedsiębiorstw. Obszar zainteresowania LMS Invest stanowią firmy z szeroko rozumianego sektora nowych technologii ze szczególnym uwzględnieniem firm operujących w obszarze innowacji w obszarach marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)