Młodzi ludzie stanowią liczną i niezwykle ważną grupę docelową. Problemem jednak jest zaproponowanie im takich rozwiązań, które zaspokoją ich potrzeby. Specyficzne podejście młodych odbiorców do usług i produktów będą musieli wziąć pod uwagę uczestnicy najbliższego Startup Sprint Młodość.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Startup Sprint to cykl 3-dniowych, trwających bez przerwy wydarzeń, podczas których uczestnicy opracowują rozwiązania zgodne z wcześniej ustalonym tematem, a następnie prezentują je potencjalnym inwestorom. Praca odbywa się w interdyscyplinarnych grupach pod okiem doświadczonych mentorów.

1 czerwca wszyscy, którzy mają pomysł na usługę, aplikację lub produkt kierowany do dzieci, młodzieży lub nastolatków spotkają się o godzinie 18 w Poznańskim Ośrodku Rekreacji i Sportu nad Jeziorem Maltańskim. Na początku, krótko opowiedzą o swoim pomysłach, spróbują przekonać do nich potencjalnych inwestorów oraz pozostałych uczestników a następnie podzielą się na zespoły i wspólnie przystąpią do pracy.

W najbliższy weekend uczestników Startup Sprint swoim doświadczeniem będą wspierać między innymi: Dominik Czarnota, Prezes Nasza Klasa Sp. z o.o., Piotr „Bronek” Bronowicz, twórca grono.net oraz współtwórca Radia Bajka a także Katarzyna Godlewska, założycielka serwisu Absolvent.pl oraz Fundacji Absolvent.pl

To już 5 wydarzenie z serii Startup Sprint – poprzednio tematami projektów były finanse, rolnictwo, sport i zdrowie. Udział w spotkaniu może wziąć każdy, kto ma chęć spróbować swoich sił w tworzeniu nowych rozwiązań. Uczestnictwo jest bezpłatne. Przy zgłoszeniach pobierana jest od uczestników zwrotna kaucja. Szczegóły wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na www.startupsprint.pl.

Organizatorem Startup Sprint jest LMS Invest - fundusz specjalizujący się w inwestycjach na wczesnym etapie działania przedsiębiorstw. Obszar zainteresowania LMS Invest stanowią firmy z szeroko rozumianego sektora nowych technologii ze szczególnym uwzględnieniem firm operujących w obszarze innowacji w obszarach marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)