Notowana na rynku NewConnect, należąca do grupy Inqbe, spółka Power Price SA podpisała kolejną, setną już umowę o współpracy w zakresie dostaw towarów na swoją platformę handlową. Tym samym zrealizowano 200% planu, który zakładał podpisanie pięćdziesięciu takich umów do czasu uruchomienia platformy.


Zainteresowanie producentów i dystrybutorów współpracą w ramach tworzonej przez Power Price S.A. platformy handlowej przechodzi najśmielsze oczekiwania. Podpisano już sto umów, a kolejne kilkadziesiąt jest negocjowanych i finalizowanych. Początkowa oferta na platformie, której oficjalne oddanie do użytkowania zaplanowane jest na koniec kwietnia, będzie zatem o wiele bogatsza niż początkowo planowano. Większość firm, z którymi się spotykaliśmy przyjęła naszą ofertę współpracy wręcz entuzjastycznie. Trzeba pamiętać, że w większości przypadków nie są to potentaci w swoich branżach, ale firmy, dla których możliwość współpracy z nami oznacza szansę na zwiększenie rynku zbytu. My z kolei mamy satysfakcję z tego, że już od początku funkcjonowania będziemy mogli zaoferować klientom szeroki asortyment towarów – mówi Piotr Skawiński, prezes zarządu Power Price S.A.

Obecnie spółka koncentruje się na testowaniu wszystkich modułów produkcyjnych wchodzących w skład platformy. Po pomyślnym zakończeniu testów i wprowadzenia kompletnej oferty producentów, z którymi podpisano umowy, serwis zostanie oddany do użytku. Planowane jest to na koniec kwietnia. Główną przewagą konkurencyjną platformy Power Price ma być atrakcyjna cena, podwójny system rabatów, wysoki poziom obsługi klienta oraz dostępność towaru.

Spółka zamierza do końca 2011 roku pozyskać co najmniej 3.000 zarejestrowanych użytkowników. W dalszym etapie działania planowane jest wprowadzenie dodatkowych usług w postaci możliwości kredytowania zakupów oraz analizy sprzedaży produktów.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)