PayU przygotowało aplikację mobilną dla kibiców piłkarskich korzystających z urządzeń przenośnych z systemem operacyjnym iOS lub Android. Rozwiązanie łączy w sobie funkcje płatności oraz geolokalizacji. Fani UEFA EURO 2012™, którzy zamieszkają w miasteczkach kibica Carlsberga, będą mogli dzięki aplikacji zapłacić za towary sprzedawane na terenie Carlsberg FanCamp, a także skorzystać z mapy, która pozwoli im odnaleźć drogę do punktów informacyjnych, restauracji czy na stadion.

Miasteczka kibica Carlsberg FanCamp, wyposażone w telebimy, boiska sportowe i strefę noclegową, powstały w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie i Poznaniu. W każdym z nich znajduje się do kilku tysięcy miejsc w namiotach rozstawionych przez organizatora oraz miejsca pod własne namioty i campery.

– Dzięki naszej aplikacji mobilnej fani futbolu z łatwością będą mogli dokonać płatności w miasteczkach Carlsberg FanCamp. Warto z niej skorzystać, by nie przeoczyć żadnej bramki, stojąc np. w kolejce po jedzenie - mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU SA. – Sam jestem kibicem i wiem, że gol obejrzany na powtórce wywołuje o wiele mniejsze emocje niż na żywo – dodaje.

Z aplikacji „FanCamp”, od 8 czerwca, będzie mógł skorzystać każdy posiadacz urządzenia przenośnego wyposażonego w system operacyjny iOS lub Android. Aplikacja jest darmowa, można ją pobrać z App Store lub Google Play.

– Cieszymy się z przygotowania aplikacji mobilnej, bo w Polsce jest coraz więcej użytkowników smartfonów. Poza tym zauważyliśmy bardzo duże zainteresowanie naszymi miasteczkami Carlsberg FanCamp np. wśród kibiców z Irlandii i Wielkiej Brytanii. Nasi goście z zagranicy na pewno docenią takie rozwiązanie i będą z niego chętnie korzystać – mówi Maciej Zieliński rzecznik prasowy Carlsberg FanCamp.

Dodatkowo PayU przygotowało konkurs na sowim fan page’u w serwisie Facebook. Od 8 czerwca do wygrania będą tam QR kody upoważniające do odbioru darmowego piwa w Carlsberg FanCamp w Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu.

Carlsberg FanCamp to nie tylko noclegi dla kibiców, ale również niepowtarzalna atmosfera, pełna piłkarskich emocji. Aplikacja mobilna wykorzystuje funkcję geolokalizacji, dzięki czemu ułatwi poruszanie się po miasteczkach kibica oraz dotarcie do najważniejszych miejsc związanych z turniejem piłkarskim.

Aplikacja mobilna „FanCamp” to nie jedyne rozwiązanie przygotowane z myślą o kibicach piłkarskich. PayU jest także partnerem sportowych zakupów na aukcjach „AllFor2012” przygotowanych przez platformę handlową Allegro (www.2012.allegro.pl). Można tam znaleźć noclegi i ciekawe akcesoria związane z UEFA EURO 2012™.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)