PayU SA – dostawca płatności internetowych – została partnerem poznańskiego oddziału Project Management Institute (PMI) – międzynarodowej organizacji promującej profesjonalizm w zarządzaniu projektami biznesowymi. PayU będzie wspierać merytorycznie działalność stowarzyszenia i wymieniać doświadczenia z dziedziny project management.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Project Management Institute jest ważnym punktem na ścieżce kariery każdego, kto chce odnieść sukces w prowadzeniu projektów biznesowych. Jednym z głównych celów działalności stowarzyszenia jest budowanie profesjonalizmu w zarządzaniu projektami poprzez organizowanie konferencji, spotkań i sesji dyskusyjnych dotyczących project management. Seminaria PMI umożliwiają integrację przyszłych kierowników projektów z praktykami w tej dziedzinie. W comiesięcznych spotkaniach coraz chętniej uczestniczą więc również środowiska akademickie.

Od maja działania poznańskiego oddziału PMI są wspierane przez PayU, poprzez pokazanie realizacji projektów związanych z e-biznesem. 25 czerwca odbędzie się pierwszy z cyklu wykładów PayU – „Zarządzanie projektami w handlu elektronicznym, czyli co się kryje pod przyciskiem „zapłać””.

– Nowoczesne formy biznesu opierają się na działalności w Internecie, a podstawowym narzędziem do prowadzenia e-biznesu są płatności internetowe. Posiadamy know-how na temat innowacyjnych rozwiązań ułatwiających działalność handlową w Internecie i chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem – mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU SA.

PayU posiada doświadczenie w realizacji projektów z dziedziny elektronicznego biznesu. Jest to specyficzny obszar, w którym konkurencja jest duża, a klient, z którym kontakt odbywa się przez Internet, bardzo wymagający. Takie warunki nakładają potrzebę spełniania wysokich standardów obsługi oraz bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.

– Bardzo cieszy nas współpraca z tak doświadczonym partnerem w dziedzinie e-biznesu. Dyskusja nad adaptacją standardów PMI do specyfiki branży i projektów realizowanych przez PayU bez wątpienia będzie interesującym tematem poruszanym podczas spotkań członków naszego stowarzyszenia – mówi Wojciech Dymowski, Dyrektor Zarządzający PMI Poland Chapter – oddział w Poznaniu.

PMI jest organizacją zrzeszającą osoby zawodowo zajmujące się zarządzaniem projektami. Stowarzyszenie posiada bogate, wielodziedzinowe doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych. Stosowanie zaleceń i dobrych praktyk opracowanych w ramach standardu PMI pozwala nie tylko na skuteczną realizację projektów, ale również na zachowanie kontroli nad organizacją podczas jej dynamicznego rozwoju.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)