PayU SA – dostawca płatności internetowych – została partnerem poznańskiego oddziału Project Management Institute (PMI) – międzynarodowej organizacji promującej profesjonalizm w zarządzaniu projektami biznesowymi. PayU będzie wspierać merytorycznie działalność stowarzyszenia i wymieniać doświadczenia z dziedziny project management.

Project Management Institute jest ważnym punktem na ścieżce kariery każdego, kto chce odnieść sukces w prowadzeniu projektów biznesowych. Jednym z głównych celów działalności stowarzyszenia jest budowanie profesjonalizmu w zarządzaniu projektami poprzez organizowanie konferencji, spotkań i sesji dyskusyjnych dotyczących project management. Seminaria PMI umożliwiają integrację przyszłych kierowników projektów z praktykami w tej dziedzinie. W comiesięcznych spotkaniach coraz chętniej uczestniczą więc również środowiska akademickie.

Od maja działania poznańskiego oddziału PMI są wspierane przez PayU, poprzez pokazanie realizacji projektów związanych z e-biznesem. 25 czerwca odbędzie się pierwszy z cyklu wykładów PayU – „Zarządzanie projektami w handlu elektronicznym, czyli co się kryje pod przyciskiem „zapłać””.

– Nowoczesne formy biznesu opierają się na działalności w Internecie, a podstawowym narzędziem do prowadzenia e-biznesu są płatności internetowe. Posiadamy know-how na temat innowacyjnych rozwiązań ułatwiających działalność handlową w Internecie i chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem – mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU SA.

PayU posiada doświadczenie w realizacji projektów z dziedziny elektronicznego biznesu. Jest to specyficzny obszar, w którym konkurencja jest duża, a klient, z którym kontakt odbywa się przez Internet, bardzo wymagający. Takie warunki nakładają potrzebę spełniania wysokich standardów obsługi oraz bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.

– Bardzo cieszy nas współpraca z tak doświadczonym partnerem w dziedzinie e-biznesu. Dyskusja nad adaptacją standardów PMI do specyfiki branży i projektów realizowanych przez PayU bez wątpienia będzie interesującym tematem poruszanym podczas spotkań członków naszego stowarzyszenia – mówi Wojciech Dymowski, Dyrektor Zarządzający PMI Poland Chapter – oddział w Poznaniu.

PMI jest organizacją zrzeszającą osoby zawodowo zajmujące się zarządzaniem projektami. Stowarzyszenie posiada bogate, wielodziedzinowe doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych. Stosowanie zaleceń i dobrych praktyk opracowanych w ramach standardu PMI pozwala nie tylko na skuteczną realizację projektów, ale również na zachowanie kontroli nad organizacją podczas jej dynamicznego rozwoju.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)