Już 18 kwietnia, w Warszawie rusza kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp. TravelCamp jest adresowany do wszystkich zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce.

Do tej pory w trzech edycjach spotkania, zorganizowanych w Warszawie, Poznaniu i Krakowie wzięło udział ponad 300 osób. Na TravelCampie spotykają się hotelarze, touroperatorzy, portale turystyczne, agencje interaktywne, specjaliści z zakresu marketingu internetowego, by wspólnie dzielić się wiedzą rozmawiać o trendach w e-turystyce.

TravelCamp to przedsięwzięcie stworzone z pasją i dla pasjonatów. Na TravelCampie wymiana informacji przeradza się w żywą dyskusję opartą o rzetelną wiedzę, a zwykła wymiana wizytówek w skuteczny networking z ważną częścią polskiej branży turystycznej i interaktywnej – powiedziała Marta Krupińska, Head Coordinator Travelnity.com. Inicjatywa została także dobrze przyjęta przez środowisko internetowe. TravelCamp jest kolejnym przedsięwzięciem na rynku, które pozwala poznać produkt, markę od kuchni, dając tym samym możliwość rozwiania wątpliwości czy poznania czegoś zupełnie nowego. Dla samej branży turystycznej jest to za każdym razem zastrzyk świeżych informacji przydatnych w codziennej pracy przy planowaniu kampanii czy budżetów. To bardzo dobra inicjatywa – ocenia Michał Wiśniewski, Account Executive, ARBOinteractive Polska/Facebook NOW.

Dla uczestników tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie voucherów hotelowych oraz upominków ufundowanych przez Partnerów. Sponsorami tej edycji są Travelport, Trail.pl, KSI Media, Turez.pl oraz TravelTECH.

Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Czwarta edycja spotkania zostanie zorganizowana 18 kwietnia w hotelu Mercure Warszawa Grand przy ulicy Kruczej w Warszawie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)