Na rynku aplikacji mobilnych pojawiła się propozycja skierowana do marketerów oraz osób zainteresowanych reklamą, marketingiem lub designem. Brekkie, aplikacja autorstwa firmy Salto, wchodzącej w skład agencji kreatywnej GONG, to narzędzie, które każdego dnia dostarcza starannie wyselekcjonowanych newsów w formie jednego artykułu, zdjęcia, video i cytatu lub liczby dnia.

- To nie przypadek, że Brekkie oznacza po angielsku ‘śniadanko - tłumaczy Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Salto. - Chcieliśmy stworzyliśmy aplikację, która zamiast zalewać użytkownika kolejnym strumieniem informacji, raz dziennie dostarcza starannie wyselekcjonowanych treści w kompaktowej, łatwej do przyswojenia i przetrawienia formie.

Salto zamierza rozwijać autorską platformę publikacji treści, na której zbudowane zostało Brekkie i tworzyć oparte na niej indywidualne aplikacje dla klientów. W planach jest dalszy rozwój funkcjonalności aplikacji, w tym wersja dla iPhone oraz przeniesienie aplikacji do kategorii Newsstand. Aplikacja obecna jest w Appstore od kilku tygodni i w krótkim czasie zdobyła lojalną grupę użytkowników, powracających codziennie do porcji unikalnych newsów.

Aplikację można pobrać za darmo w Appstore http://bit.ly/LGJZK

Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie www.brekkieapp.com

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)