MarketMoney.pl to bogata oferta produktów finansowych, zakup w trzech prostych krokach oraz intuicyjne narzędzia. Nowy portal jest platformą z produktami finansowymi oraz poradami i analizami specjalistów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Grupa Money.pl to największe medium biznesowe w polskim internecie. Jej serwisy od lat wyjaśniają użytkownikom zawiły świat biznesu i finansów, jednocześnie pomagają w podejmowaniu najtrudniejszych decyzji finansowych. – Badania internetu, jak i rankingi najbardziej opiniotwórczych mediów potwierdzają, że jesteśmy liderem. Znaleźliśmy się w tym miejscu, bo potrafimy o rzeczach bardzo trudnych mówić w sposób zrozumiały, klarowny i przemawiający do wyobraźni, a jednocześnie profesjonalny, dostarczając przy tym narzędzi do samodzielnego i intuicyjnego analizowania szeroko pojętych finansów. Postanowiliśmy pójść o krok dalej i przekazać naszym Użytkownikom najbardziej intuicyjną platformę e-commerce do zakupu produktów finansowych—serwis MarketMoney.pl – wyjaśnia Aleksander Kusz, prezes Money.pl.

MarketMoney.pl to dla Użytkownika oszczędność nie tylko pieniędzy, ale i czasu. Bez wychodzenia z domu, czy z biura otrzymujemy dostęp do szerokiej oferty produktów finansowych, m.in. kredytów, kont bankowych i ubezpieczeń, które możemy dowolnie filtrować i porównywać. Platforma oferuje szereg przyjaznych i intuicyjnych narzędzi, dzięki którym podjęcie ostatecznej decyzji jest łatwe i szybkie – zakupu można dokonać już w 3 prostych krokach. MarketMoney.pl oferuje również wielokanałowe wsparcie doradców.

- Dzisiejsza odsłona MarketMoney.pl to dopiero początek wieloetapowego projektu. Portfolio produktów, jak i dostępnych w serwisie funkcjonalności będzie stale rozwijane, aby docelowo za pomocą platformy można było w pełni zarządzać domowym budżetem – dodaje Aleksander Kusz.

MarketMoney.pl to idealne uzupełnienie serwisów Grupy Money.pl. Według raportu TNS Pentor Polska „Znajomość i korzystanie z portali finansowych” blisko połowa polskich internautów poszukuje informacji finansowych i gospodarczych w internecie. Co więcej, Money.pl jest dla nich pierwszym źródłem takiej wiedzy.

Źródło: Badanie TNS Znajomość i korzystanie z portali finansowych

Źródło: Badanie TNS Znajomość i korzystanie z portali finansowych

- Udostępnienie użytkownikom platformy MarketMoney.pl jest więc naturalną kontynuacją strategii wychodzenia naprzeciw potrzebom Użytkowników – mówi Aleksander Kusz, prezes Money.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)