Od piątkowego popołudnia aż po niedzielną noc. 54 godziny kreacji i planowania, aby ad hoc stworzone zespoły zdążyły zbudować pomysł na biznes. Już w dniach 13 – 15 lipca odbędzie się kolejny Startup Weekend Warsaw. Partnerem strategicznym najbliższej, 3. edycji wydarzenia jest T-Mobile.

Czym jest Startup Weekend? Spotkaniem przeznaczonym dla maksymalnie 100 osób, które specjalizują się w różnorodnych kwestiach: marketingu, komunikacji, grafiki itp. Uczestnicy dobierają się w zespoły na zasadzie ad hoc i przez kolejne 54 godziny pracują nad nowatorskimi pomysłami, które mogą zapewnić im powodzenie rynkowe. Całość odbywa się pod patronatem i przy obecności sponsorów imprezy, którzy w przyszłości mogą stać się inwestorami – warto więc zabłysnąć innowacyjnym pomysłem o dużym potencjale rozwoju. W każdy weekend odbywa się kilkanaście takich imprez na całym świecie.

Najbliższy Startup Weekend jest już trzecim tego typu wydarzeniem organizowanym w Warszawie. Poprzednie edycje odbyły się w roku 2011 – w maju i listopadzie – i cieszyły się dużym zainteresowaniem. Koronnym przykładem efektów imprezy jest powstanie EduKoala, czyli startupu oferującego aplikację na smartfony, która zmienia codzienną, monotonną czynność odblokowywania telefonu w naukę np. angielskich słów przy rozwiązywaniu łamigłówek. Co więcej, wspomniany projekt dostał nominację do udziału w Global Startup Battle 2011, zajął 4. miejsce na świecie i dostał się do prestiżowego akceleratora – Startup Sauna w Finlandii. Nie ma chyba wątpliwości, że warto spróbować swoich sił w Startup Weekend Warsaw?

Startup Weekend Warsaw 2012 odbędzie się w dniach 13 – 15 lipca. Młodzi przedsiębiorcy spotkają się w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Collegium Iuridicum II przy ulicy Lipowej 4, aby dzień i noc kreować własny, unikalny pomysł na biznes.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest T-Mobile, którego przedstawiciele nie tylko wesprą sferę organizacyjną Startup Weekend Warsaw 2012, ale również wejdą w skład jury oceniającego powstałe podczas weekendu pomysły. Obecność T-Mobile może okazać się wstępem do przyszłej współpracy twórców startupów z operatorem.

Sponsorami wydarzenia są: AIP Business Link, GoldenLine.pl, E-nnovation, Noa Cowork oraz Hewlett-Packard. Obsługą kreatywną i medialną Warsaw Startup Weekend 2012 zajmuje się Agencja Kreatywna Adbirds.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)