Od piątkowego popołudnia aż po niedzielną noc. 54 godziny kreacji i planowania, aby ad hoc stworzone zespoły zdążyły zbudować pomysł na biznes. Już w dniach 13 – 15 lipca odbędzie się kolejny Startup Weekend Warsaw. Partnerem strategicznym najbliższej, 3. edycji wydarzenia jest T-Mobile.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Czym jest Startup Weekend? Spotkaniem przeznaczonym dla maksymalnie 100 osób, które specjalizują się w różnorodnych kwestiach: marketingu, komunikacji, grafiki itp. Uczestnicy dobierają się w zespoły na zasadzie ad hoc i przez kolejne 54 godziny pracują nad nowatorskimi pomysłami, które mogą zapewnić im powodzenie rynkowe. Całość odbywa się pod patronatem i przy obecności sponsorów imprezy, którzy w przyszłości mogą stać się inwestorami – warto więc zabłysnąć innowacyjnym pomysłem o dużym potencjale rozwoju. W każdy weekend odbywa się kilkanaście takich imprez na całym świecie.

Najbliższy Startup Weekend jest już trzecim tego typu wydarzeniem organizowanym w Warszawie. Poprzednie edycje odbyły się w roku 2011 – w maju i listopadzie – i cieszyły się dużym zainteresowaniem. Koronnym przykładem efektów imprezy jest powstanie EduKoala, czyli startupu oferującego aplikację na smartfony, która zmienia codzienną, monotonną czynność odblokowywania telefonu w naukę np. angielskich słów przy rozwiązywaniu łamigłówek. Co więcej, wspomniany projekt dostał nominację do udziału w Global Startup Battle 2011, zajął 4. miejsce na świecie i dostał się do prestiżowego akceleratora – Startup Sauna w Finlandii. Nie ma chyba wątpliwości, że warto spróbować swoich sił w Startup Weekend Warsaw?

Startup Weekend Warsaw 2012 odbędzie się w dniach 13 – 15 lipca. Młodzi przedsiębiorcy spotkają się w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Collegium Iuridicum II przy ulicy Lipowej 4, aby dzień i noc kreować własny, unikalny pomysł na biznes.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest T-Mobile, którego przedstawiciele nie tylko wesprą sferę organizacyjną Startup Weekend Warsaw 2012, ale również wejdą w skład jury oceniającego powstałe podczas weekendu pomysły. Obecność T-Mobile może okazać się wstępem do przyszłej współpracy twórców startupów z operatorem.

Sponsorami wydarzenia są: AIP Business Link, GoldenLine.pl, E-nnovation, Noa Cowork oraz Hewlett-Packard. Obsługą kreatywną i medialną Warsaw Startup Weekend 2012 zajmuje się Agencja Kreatywna Adbirds.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)