W czerwcu b.r. Alerter.pl wprowadził nową funkcjonalność – alert „PRACA”. Aplikacja ma ułatwić osobom aktywnie poszukującym pracy, monitorowanie wszystkich ofert w internecie według ściśle sprecyzowanych kryteriów dostosowanych do profilu zawodowego kandydata. Funkcjonalność zdobyła już dużą popularność, w ciągu niecałych dwóch tygodni od wdrożenia skorzystało z niej prawie 1000 nowych użytkowników.

Jak działa alert praca?

Aby uzyskać dostęp do powiadomień o aktualnych ofertach pracy wystarczy bezpłatnie zarejestrować swoje konto na stronie Alerter.pl. Do wyboru są dwa rodzaje kont: podstawowe, umożliwiające zapoznanie się z aplikacją oraz konto premium – które umożliwia elastyczny wybór ilości Alertów praca i ich właściwych kategorii związanych z profilem zawodowym.– Konfiguracja wybranych przez użytkownika kryteriów umożliwia nam monitorowanie Internetu odpowiednimi narzędziami. Jak tylko właściwy komunikat odpowiadający preferencjom zawodowym użytkownika zostanie wyszukany, wówczas otrzymuje on powiadomienie na wybrany kanał – smsem, mail’em bądź przez gadu-gadu, wraz z odnośnikiem do źródła – jest to właśnie Alert. Dzięki tej funkcjonalności nie trzeba już przeglądać niezliczonej liczby portali w poszukiwaniu ofert, co znacznie zaoszczędza czas – mówi Przemysław Szymko, kierujący projektem Alerter.pl.

Serwis Alerter.pl

Serwis jest stworzony dla osób, które stale poszukują w internecie bieżących informacji na interesujący ich temat. Aplikacja monitoruje witryny z Polski i ze świata, w poszukiwaniu tematów dostosowanych do słów kluczy, dostarczając bieżące doniesienia prasowe bądź zapowiedzi tych, które dopiero się pojawią.

– Aukcje Allegro, zakupy grupowe, oferty pracy, kursy walut, zmiany na giełdzie – to wybrane funkcjonalności serwisu Alerter.pl. Narzędzie kierujemy zarówno do osób indywidualnych, ale również do firm, dzięki czemu mogą monitorować bieżącą sytuację na rynku, działania konkurencji, czy kontrahentów. W niedługim czasie planujemy wdrożenie nowej, bezpłatnej wersji serwisu – Alerter Light, która nie będzie wymagała rejestracji. Naszym zamierzeniem jest płynne poprowadzenie użytkownika przez całe doświadczenie związane z tworzeniem i zarządzaniem alertami, aby zwiększyć intuicyjność korzystania z serwisu – dodaje Przemysław Szymko.

Przykłady innych alertów

  • Alert Allegro – śledzi wybrane aukcje, terminy i zmiany. Umożliwia wygranie licytowanego przedmiotu, czy zakup trudno dostępnego.
  • Alert walutowy – powiadamia o kursach walut przedstawianych na bieżąco przez Narodowy Bank Polski.
  • Alert zakupów grupowych – umożliwia odnalezienie w gąszczu ofert najbardziej konkurencyjnej, informuje o terminach, limitowanych propozycjach.
  • Alert RSS – zapewnia dostęp do wyselekcjonowanych, bieżących informacji z branży czy dotyczących konkurencji.

źródło: informacja prasowa

 

Komentarze (0)