SMARTO - dostawca teleinformatycznych rozwiązań online dla startupów i małych firm, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o profesjonalny system CRM (Consumer Relationship Management), służący do zarządzania relacjami z klientami. Młodzi przedsiębiorcy otrzymali kolejne innowacyjne narzędzie wspomagające funkcjonowanie ich biznesu w ramach jednej platformy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

SMARTO to zintegrowany system łączący w sobie usługi telekomunikacyjne, hostingowe oraz rozwiązania odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych (backup, antywirus), wspierające funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. Pakiet dostarcza skalowalne i elastyczne zaplecze techniczne umożliwiające prowadzenie biznesu w sposób efektywny. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, ofertę rozbudowano o profesjonalną aplikację CRM służącą do zarządzania relacjami z klientami. CRM to usługa dodatkowa przeznaczona dla klientów pakietu podstawowego SMARTO.

Pakiet CRM dostępny jest w trzech wariantach cenowych: CRM SMARTO Basic, Basic + (Finanse, Projekty lub Wirtualny Dysk) oraz CRM SMARTO Professional. W wersji podstawowej użytkownik otrzymuje możliwość zarządzania relacjami z klientem, integracji z programami pocztowymi, plikami, działaniami pracowników oraz systemowym kalendarzem z harmonogramem zadań. Wersje rozszerzone wzbogacono o dedykowane aplikacje. Pakiet „Basic + Finanse” rozwija CRM o aplikację „Finanse i Magazyn” umożliwiającą prowadzenie pełnej ewidencji faktur, rejestr towarów i usług. Wariant „Basic + Projekty” pozwala w łatwy i intuicyjny sposób zarządzać projektami realizowanymi przez firmę. Z kolei narzędzie „Basic + Wirtualny Dysk” to centralne repozytorium plików, czyli w pełni funkcjonalny katalog plików online. Zaawansowana wersja CRM SMARTO Professional łączy funkcjonalność pakietu podstawowego oraz wszystkich zaawansowanych usług, które wzbogaciły wersje rozszerzone.

- Integracja SMARTO z aplikacją CRM to kolejny krok w budowie kompleksowego rozwiązania teleinformatycznego, wspierającego funkcjonowanie i zarządzanie biznesem. Naszym celem jest bowiem zaoferowanie klientom jednego, zintegrowanego produktu oferującego wszelkie, dostępne na rynku innowacyjne rozwiązania biznesowe. W tym celu nawiązujemy współpracę z firmami teleinformatycznymi, których usługi są przydatne w prowadzeniu biznesu naszych klientów. Liczę, iż w niedługim czasie poinformujemy Państwa o kolejnych innowacyjnych rozwiązaniach dostępnych w ramach platformy SMARTO. – powiedział Michał Mysiak, Business Line Manager SMARTO, Aiton Caldwell SA.

Narzędzie CRM weszło na stałe do oferty SMARTO. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne rozwiązania wspomagające zarządzanie firmą m.in.: e-księgowość, e-prawnik, wideokonferencje.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)