Power Price S.A., spółka notowana na NewConnect, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 26 kwietnia b.r. uruchamia platformę handlową powerprice.pl i rozpoczyna tym samym prowadzenie działalności operacyjnej.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Platforma Power Price służy do wymiany handlowej bezpośrednio pomiędzy producentami bądź dystrybutorami a użytkownikiem końcowym, którym w początkowym okresie działania serwisu będzie klient biznesowy. Uruchomienie serwisu poprzedzały wielomiesięczne prace nad systemem informatycznym, tworzenie systemu logistycznej obsługi sprzedaży oraz nawiązywanie kontaktów z dostawcami. Obecnie spółka posiada 122 podpisanych umów z producentami i dystrybutorami, którzy będą oferować za pośrednictwem platformy początkowo około 6.000 różnych produktów.

Aktualna oferta prezentowana na platformie powerprice.pl podzielona jest na następujące segmenty produktowe:

  • Artykuły dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych (akcesoria, kosmetyki, odzież jednorazowa)

  • Meble (biurowe, do barów, kawiarni i restauracji, fryzjerskie, sklepowe, przemysłowe, pozostałe)

  • HoReCa (akcesoria łazienkowe, artykuły dekoracyjne, pościel, artykuły jednorazowe, wyposażenie i akcesoria barowe)

  • Artykuły biurowe (akcesoria biurowe, akcesoria komputerowe, artykuły do prezentacji i reklamy, artykuły piśmiennicze i kreślarskie, artykuły spożywcze, galanteria papiernicza, galanteria skórzana, organizacja biura, papier)

  • Środki czystości (artykuły higieniczne, chemia gospodarcza, chemia profesjonalna, sprzęt do sprzątania)

  • Artykuły przemysłowe (chemia budowlana, materiały opakowaniowe, odzież robocza, opakowania kartonowe i tektura, reklamówki i worki foliowe, taśmy klejące)

Użytkownicy platformy powerprice.pl będą posiadali dostęp do towarów zaoferowanych w cenach producenta. Dodatkową zachętą do korzystania z serwisu będzie wielopoziomowy system rabatów. Do każdego produktu przypisane będą rabaty indywidualne naliczane od wielkości pojedynczego zamówienia oraz rabaty grupowe, które naliczane będą w formie punktów do wykorzystania na kolejne zakupy, po osiągnięciu przez dany produkt z góry założonej wysokości sprzedaży. Towary będą oferowane w serwisie w sposób stały, a zamówienie będzie realizowane w terminie od 2 do 7 dni w zależności od rodzaju towaru, wielkości zamówienia czy sposobu płatności.

Prognozy spółki Power Price S.A. zakładają osiągnięcie ilości 3.000 aktywnych użytkowników do końca 2011 roku. „Pozyskanie 3.000 aktywnych użytkowników w ciągu roku jest dla jak najbardziej możliwe do realizacji. Początkowo zakładaliśmy, że w momencie uruchomienia serwisu będziemy mieć 50 dostawców, a jest ich ponad 120. Mam podstawy sądzić, że również w przypadku użytkowników końcowych ich liczba może znacznie przekroczyć wstępne prognozy. Mamy teraz o tyle komfortową sytuację, że wiemy już, że udało nam się osiągnąć podstawowy cel – wynegocjować bardzo dobre warunki cenowe dla naszych klientów. Atrakcyjne ceny, terminowość dostawy i wysoka jakość obsługi klienta to elementy, które będą składać się na sukces platformy” – tłumaczy Piotr Skawiński, prezes Power Price S.A.

Platforma powerprice.pl oferuje również określone korzyści oferentom towarów, czyli producentom i dystrybutorom. Przede wszystkim platforma jest dodatkowym kanałem dystrybucji, który dzięki swemu ogólnokrajowemu zasięgowi istotnie może zwiększyć wolumen sprzedaży poszczególnych producentów. Producenci i dystrybutorzy mają swobodę w kształtowaniu cen produktów, a poprzez działania promocyjne mogą budować lojalność klientów.

Spółka Power Price S.A. będzie osiągała przychody z tytułu tzw. opłaty technologicznej stanowiącej element finalnej ceny produktu. Opłata ta wynosiła będzie od 3 do 5% wartości zamówienia i będzie uzależniona od jego wysokości. „To, jak szybko spółka stanie się rentowna będzie uzależnione od czasu w jakim uda nam się pozyskać odpowiednią liczbę aktywnych klientów”– mówi Piotr Skawiński.

Spółka jesienią 2011 roku planuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową, a do tego czasu działania reklamowe będą skoncentrowane na wykorzystaniu Google AdWords. Proces docierania do klientów realizowany będzie również za pośrednictwem własnego działu telemarketingu oraz przez pracę przedstawicieli handlowych, utrzymujących bezpośrednie relacje z największymi odbiorcami towarów oferowanych na platformie. Spółka będzie kontynuować działania zmierzające do zwiększenia bazy produktowej oraz optymalizacji prowadzonego modelu biznesowego.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)