Power Price S.A., spółka notowana na NewConnect, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 26 kwietnia b.r. uruchamia platformę handlową powerprice.pl i rozpoczyna tym samym prowadzenie działalności operacyjnej.

Platforma Power Price służy do wymiany handlowej bezpośrednio pomiędzy producentami bądź dystrybutorami a użytkownikiem końcowym, którym w początkowym okresie działania serwisu będzie klient biznesowy. Uruchomienie serwisu poprzedzały wielomiesięczne prace nad systemem informatycznym, tworzenie systemu logistycznej obsługi sprzedaży oraz nawiązywanie kontaktów z dostawcami. Obecnie spółka posiada 122 podpisanych umów z producentami i dystrybutorami, którzy będą oferować za pośrednictwem platformy początkowo około 6.000 różnych produktów.

Aktualna oferta prezentowana na platformie powerprice.pl podzielona jest na następujące segmenty produktowe:

  • Artykuły dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych (akcesoria, kosmetyki, odzież jednorazowa)

  • Meble (biurowe, do barów, kawiarni i restauracji, fryzjerskie, sklepowe, przemysłowe, pozostałe)

  • HoReCa (akcesoria łazienkowe, artykuły dekoracyjne, pościel, artykuły jednorazowe, wyposażenie i akcesoria barowe)

  • Artykuły biurowe (akcesoria biurowe, akcesoria komputerowe, artykuły do prezentacji i reklamy, artykuły piśmiennicze i kreślarskie, artykuły spożywcze, galanteria papiernicza, galanteria skórzana, organizacja biura, papier)

  • Środki czystości (artykuły higieniczne, chemia gospodarcza, chemia profesjonalna, sprzęt do sprzątania)

  • Artykuły przemysłowe (chemia budowlana, materiały opakowaniowe, odzież robocza, opakowania kartonowe i tektura, reklamówki i worki foliowe, taśmy klejące)

Użytkownicy platformy powerprice.pl będą posiadali dostęp do towarów zaoferowanych w cenach producenta. Dodatkową zachętą do korzystania z serwisu będzie wielopoziomowy system rabatów. Do każdego produktu przypisane będą rabaty indywidualne naliczane od wielkości pojedynczego zamówienia oraz rabaty grupowe, które naliczane będą w formie punktów do wykorzystania na kolejne zakupy, po osiągnięciu przez dany produkt z góry założonej wysokości sprzedaży. Towary będą oferowane w serwisie w sposób stały, a zamówienie będzie realizowane w terminie od 2 do 7 dni w zależności od rodzaju towaru, wielkości zamówienia czy sposobu płatności.

Prognozy spółki Power Price S.A. zakładają osiągnięcie ilości 3.000 aktywnych użytkowników do końca 2011 roku. „Pozyskanie 3.000 aktywnych użytkowników w ciągu roku jest dla jak najbardziej możliwe do realizacji. Początkowo zakładaliśmy, że w momencie uruchomienia serwisu będziemy mieć 50 dostawców, a jest ich ponad 120. Mam podstawy sądzić, że również w przypadku użytkowników końcowych ich liczba może znacznie przekroczyć wstępne prognozy. Mamy teraz o tyle komfortową sytuację, że wiemy już, że udało nam się osiągnąć podstawowy cel – wynegocjować bardzo dobre warunki cenowe dla naszych klientów. Atrakcyjne ceny, terminowość dostawy i wysoka jakość obsługi klienta to elementy, które będą składać się na sukces platformy” – tłumaczy Piotr Skawiński, prezes Power Price S.A.

Platforma powerprice.pl oferuje również określone korzyści oferentom towarów, czyli producentom i dystrybutorom. Przede wszystkim platforma jest dodatkowym kanałem dystrybucji, który dzięki swemu ogólnokrajowemu zasięgowi istotnie może zwiększyć wolumen sprzedaży poszczególnych producentów. Producenci i dystrybutorzy mają swobodę w kształtowaniu cen produktów, a poprzez działania promocyjne mogą budować lojalność klientów.

Spółka Power Price S.A. będzie osiągała przychody z tytułu tzw. opłaty technologicznej stanowiącej element finalnej ceny produktu. Opłata ta wynosiła będzie od 3 do 5% wartości zamówienia i będzie uzależniona od jego wysokości. „To, jak szybko spółka stanie się rentowna będzie uzależnione od czasu w jakim uda nam się pozyskać odpowiednią liczbę aktywnych klientów”– mówi Piotr Skawiński.

Spółka jesienią 2011 roku planuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową, a do tego czasu działania reklamowe będą skoncentrowane na wykorzystaniu Google AdWords. Proces docierania do klientów realizowany będzie również za pośrednictwem własnego działu telemarketingu oraz przez pracę przedstawicieli handlowych, utrzymujących bezpośrednie relacje z największymi odbiorcami towarów oferowanych na platformie. Spółka będzie kontynuować działania zmierzające do zwiększenia bazy produktowej oraz optymalizacji prowadzonego modelu biznesowego.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)