Polscy, szczególnie młodzi, przedsiębiorcy często boją się myśleć o swojej firmie w szerszej perspektywie. Jednak świat należy do odważnych. Już wkrótce Brand24 ruszy na podbój USA. Przy tej okazji marka stworzona przez Michała Sadowskiego została partnerem Huge Thing – poznańskiego akceleratora, który uczy twórców startupów, że Polska to nie wszystko.

Nieco przygotowanie  rozwiązań  dedykowanych  na  wybrane  rynki  takie,  jak  Niemcy,  Hiszpania,  czy  Rosja.  Motywował  to  koniecznością  tworzenia  lokalnych  narzędzi  monitoringu Zjednoczonych. - W ciągu 1-2 miesięcy startujemy z prywatną betą, a do końca września/października planujemy start komercyjny w USA. –  zapowiada Sadowski. - Rozwój firmy w kierunku działania na innych rynkach jest w dzisiejszych czasach konieczny. Dobrze, że są tacy, którym zależy aby tego właśnie uczyć osoby, które swoją przygodę z biznesem dopiero zaczynają. – dodaje.

- Młodym ludziom brakuje spojrzenia na biznes z szerszej perspektywie. Twórcy startupów nie powinni mieć kompleksu “zagraniczne, znaczy lepsze". To nieprawda. –  mówi  Arkadiusz  Hajduk,  z  Huge  Thing.  Wiele  osób  posiada  międzynarodowe  doświadczenie  nabyte  w  trakcie  studiów  czy  podczas  pracy  za  granicą.  Takie  doświadczenie  pomaga  myśleć  w  dużej  skali.  Nie  jesteśmy  gorsi  i  z  powodzeniem  możemy umiejętność  przesuwania  własnych  granic  i  uczenia  się  nowych  zagadnień.  Tego  warto uczy się od najlepszych.

W  ramach  współpracy  Huge  Thing  oraz  każdy  z  projektów  akceleratora  będzie korzystał z narzędzia do monitoringu marki w sieci oferowanego przez Brand24.

Brand24 mówi  się  w  Internecie.  To  również  narzędzie  do  pomiaru  natężenia  szumu  (buzz), który pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego. Jedną z podstawowych funkcjonalności projektu jest także możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Blip (monitoring social media). Powiadomienia Brand24 - o nowych dyskusjach na temat konkretnej marki - pojawiają się już w kilka minut po jej inicjacji przez samego autora. Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów. Celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)