Modo.pl to pierwszy w Polsce wirtualny showroom, pokazujący użytkowniczkom indywidualne podejście do mody. Szeroki asortyment produktów, gdzie główną rolę odgrywają buty, ma trafić do młodych kobiet, chcących wyróżnić się z tłumu. Do współpracy zaproszono cenionych stylistów, którzy nie tylko radzą ale i bawią, proponując rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami, za rozsądną cenę. Przygotowany przez profesjonalny zespół test stylu określa pasującą do użytkowniczki stylizację i sugeruje wybrane produkty dostępne w Modo.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Modo.pl postawiło za swój cel przybliżenie każdej Polce mody high fashion, udowadniając tym samym, że nie musimy wydawać fortuny, aby wyglądać modnie. W portfelu funduszu, który objął większościowy pakiet udziałów w nowopowstałej firmie, to zdecydowanie jedna z barwniejszych inwestycji.

Na czele projektu stoi Jakub Adamowicz, współtwórca i były prezes VENITI S.A. - Modo.pl to innowacyjny projekt na polskim rynku, skierowany do szerokiego grona odbiorców. W chwili obecnej intensywnie poszukujemy ambasadorki marki, która swoim doświadczeniem w dziedzinie mody, a jednocześnie własną metamorfozą wesprze działania Modo.pl - mówi Adamowicz.

Kolekcję marki wesprze ambasadorka, która swoim doświadczeniem z dziedziny mody oraz oszałamiającą metamorfozą jaką przeszła na oczach milionów, wesprze działania stylistek i własną twarzą będzie promować specjalną linię butów. To, kto ma szansę zostać gwiazdą Modo jest pilnie strzeżoną tajemnicą, ale nieoficjalnie wiadomo, że właśnie trwają rozmowy z kilkoma znanymi twarzami z pierwszych stron gazet. Co ciekawe, w Wielkiej Brytanii showroom firmuje Cheryl Cole, zaś w USA Kim Kardashian!

Po starcie polskiej wersji twórcy Modo.pl planują wprowadzić projekt na rynek bułgarski, węgierski i rumuński.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)