Wspólnicy Daniel Burzawa (Worldseo Business Centre) oraz Sławomir Gugałka (Visual Technologies) stworzyli Trudo.pl - narzędzie prezentujące popularne i modne aukcje. Autorski algorytm selekcjonujący, na podstawie doświadczenia Allegrowiczów, pozwala na spożytkowanie wyników przez nowych kupujących.

- Algorytm minimalizuje złe zakupy, pozostawiając jednocześnie duży wybór asortymentu. Trudo prezentuje obecnie ok. 130 000 aukcji. Podstawą automatycznego rankingu jest "Mądrość Tłumu" w formie zespołu kryteriów biorących pod uwagę m.in. ilość kupujących, komentarze i oceny użytkowników oraz przedmioty najczęściej obserwowane – dodaje Gugałka.

O najlepszych aukcjach TOP 10, Ofertach Dnia, użytkownicy, jeśli sobie tego życzą, są powiadamiani e-mailowo lub poprzez SMS. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest system powiadomień z filtrowaniem na podstawie kategorii, słowa kluczowego i ceny.

Modelem biznesowym jest model pośrednika, wirtualnej wspólnoty oraz reklamowy. Strategia rozwoju zakłada ulepszanie rankingu oraz zbudowanie sieci serwisów w różnych wersjach językowych.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)