Wspólnicy Daniel Burzawa (Worldseo Business Centre) oraz Sławomir Gugałka (Visual Technologies) stworzyli Trudo.pl - narzędzie prezentujące popularne i modne aukcje. Autorski algorytm selekcjonujący, na podstawie doświadczenia Allegrowiczów, pozwala na spożytkowanie wyników przez nowych kupujących.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

- Algorytm minimalizuje złe zakupy, pozostawiając jednocześnie duży wybór asortymentu. Trudo prezentuje obecnie ok. 130 000 aukcji. Podstawą automatycznego rankingu jest "Mądrość Tłumu" w formie zespołu kryteriów biorących pod uwagę m.in. ilość kupujących, komentarze i oceny użytkowników oraz przedmioty najczęściej obserwowane – dodaje Gugałka.

O najlepszych aukcjach TOP 10, Ofertach Dnia, użytkownicy, jeśli sobie tego życzą, są powiadamiani e-mailowo lub poprzez SMS. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest system powiadomień z filtrowaniem na podstawie kategorii, słowa kluczowego i ceny.

Modelem biznesowym jest model pośrednika, wirtualnej wspólnoty oraz reklamowy. Strategia rozwoju zakłada ulepszanie rankingu oraz zbudowanie sieci serwisów w różnych wersjach językowych.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)