Jedna z najbardziej prestiżowych organizacji non-profit na świecie otwiera się na współpracę z polskimi mediami i firmami rozpoczynając dyskusję o roli komunikacji w biznesie. Loża ekspertów IABC Poland będzie wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów biznesowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland) reprezentuj globalną organizację non-profit: International Association of Business Communicators. Jednym z celów organizacji jest wyrównanie poziomu komunikacji biznesowej w Polsce ze standardami amerykańskimi poprzez umożliwienie dialogu pomiędzy liderami i specjalistami danej dziedziny. Aspekt ten jest bowiem często omijany lub źle rozumiany, co plasuje nasz kraj na arenie międzynarodowej:

- W krajach rozwiniętych wprowadzenie w przedsiębiorstwach standardów, narzędzi i rozwiązań w zakresie komunikacji biznesowej umożliwiło ich szybszy rozwój. Dlaczego? Ponieważ świadomość tych procesów jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania na rynku i osiągania przewagi konkurencyjnej. Przykładem niech będą działania określane jako Employer Branding. W USA to inwestycja nie tylko w zatrudnienie odpowiednich pracowników, ale przede wszystkim w ich zadowolenie poprzez właściwy dobór systemy motywacyjnego i zarządzania talentami pracowników. Oznacza to ponadto efektywność ich pracy, a co za tym idzie w zwiększenie zysków. - mówi Justyna Piesiewicz, prezes IABC/Poland, która swoje doświadczenie zdobywała pełniąc funkcje managerskie i dyrektorskie w takich firmach jak Accreo Taxand, IDC, Nestle Holding, Lucent Technologies, Hyatt International i Prime Property.

IABC/Poland ma wśród swoich członków kilkudziesięciu ekspertów na co dzień odpowiedzialnych za opracowanie i realizację wewnętrznej oraz zewnętrznej strategii komunikacji dla korporacji, organizacji non-profit, instytucji edukacyjnych i firm konsultingowych.

Honorowym Członkiem jest Robert Krool, wiceprezes zarządu i fundator Fundacji na rzecz promocji przedsiębiorczości INSTYTUT COPERNICUS - ekspert z zakresu przywództwa i przedsiębiorczości. Honorowym Członkiem jest ponadto Paula Wąsowska - Dyrektor Cisco Systems na Europę Środkową i Wschodnią, która specjalizuje się w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań oraz jest doświadczonym prelegentem, moderatorem i uczestnikiem dyskusji panelowych.

Misją IABC jest hasło Be Heard® - Partnerzy i Członkowie IABC poprzez dzielenie się swoimi doświadczeniami i wiedzą zyskują wiarygodność w swojej dziedzinie oraz mogą dołączyć do sieci osób wcielających w życie skuteczne rozwiązania zarządzania firmą.

W panelach dyskusyjnych i seminariach organizowanych przez IABC udział może wziąć każdy. Dla Partnerów i Członków są to spotkania bezpłatne. Poprzedzone zostają badaniami wśród prezesów, członków zarządów i głównych specjalistów odpowiedzialnych za marketing i komunikację firm działających w różnych branżach. IABC/Poland umożliwia ponadto dostęp do informacji, najnowszych analiz oraz raportów na temat rozwiązań biznesowych z całego świata. Organizacja dba także o profesjonalny rozwój swoich członków, umożliwiając im udział w specjalnych, międzynarodowych programach akredytacyjnych, szkoleniach oraz webinarach prowadzonych przez światowych ekspertów w dziedzinie zarządzania i komunikacji. IABC udostępnia ponadto narzędzia i szablony do analizy oraz planowania efektywnych działań komunikacyjnych.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)