Rabatkowo.pl prezentuje Rabatkowo Oferty

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Rabatkowo (www.rabatkowo.pl) przedstawia nowy produkt „Rabatkowo Oferty”. Jest to wdrożenie dobrze znanej idei sprzedaży grupowej, lecz tym razem z lepszym dostosowaniem do potrzeb sprzedawców jak również specyfiki polskiego rynku.

Rabatkowo (www.rabatkowo.pl) przedstawia nowy produkt „Rabatkowo Oferty”. Jest to wdrożenie dobrze znanej idei sprzedaży grupowej, lecz tym razem z lepszym dostosowaniem do potrzeb sprzedawców jak również specyfiki polskiego rynku.


Przede wszystkim, to co chcemy osiągnąć tym produktem, to poszerzyć zakres firm, które mogą skorzystać z tej formy promocji. Liczymy na to, że pojawi się więcej sprzedawców chcących oferować upusty nie tylko na usługi ale również na produkty (np. więcej ofert sklepów internetowych).

Zmiany dla konsumenta

Główną zmianą jest sposób otrzymywania kuponów. W Rabatkowie klient nie będzie płacił za kupon zniżkowy, zamiast tego będzie go rezerwował. Rezerwacja będzie oznaczała, że klient zapisał się na zniżkę i jeśli liczba takich rezerwacji przekroczy określoną przez sprzedawcę liczbę, wówczas klienci będą mogli skorzystać z kuponu rabatowego. Korzyść z rezerwacji kuponu jest oczywista – praktycznie zerowe ryzyko dla klienta. A chodzi tu przede wszystkim o subiektywną ocenę klienta przed podjęciem decyzji o chęci skorzystania z oferty.
Kolejna cecha, to pochodna naszej obecnej agregacji ofert – chcemy aby Rabatkowo prezentowało więcej ofert niż obecne platformy zakupowe.

Zmiany dla sprzedawców

Płatność klienta
Rezerwacja kuponów i brak płatności „z góry” za kupon oznacza, że sprzedawca otrzyma pieniądze od klienta dopiero gdy on przyjdzie do lokalu, celem realizacji usługi lub zakupu produktu. Dla sklepów internetowych jest to, oczywiście, wypełnienie formularza zakupu na stronie sklepu. Sądzimy, że taki rodzaj transakcji jest najlepszy dla obu stron – sprzedawca ma poczucie satysfakcji z otrzymania wynagrodzenia za wykonaną pracę, a klient po prostu wie za co płaci.

Procent rabatu
Dajemy sprzedawcy możliwość samodzielnego określenia procentu rabatu jaki chce zaoferować klientom. Przez taki wybór, sprzedawca sam decyduje jak chce konkurować na swoim rynku. Np. po ocenie konkurencji może dać rabat 10% (przy braku ofert konkurencyjnych) lub 50% jeśli chce „przebić konkurencję”.
Decyzja należy do sprzedawcy.

Cennik serwisu Rabatkowo

Nie pobieramy prowizji od sprzedaży. Zamiast prowizji oferujemy wybór wśród trzech form promocji, wszystkie one mają z góry ustaloną stałą kwotę. Kwota ta jest pobierana z góry od sprzedawcy decydującego się na taką formę kampanii reklamowej. W chwili obecnej, w ramach promocji serwisu, nie pobieramy opłat wymienionych w cenniku.
Nasz cennik umożliwia wybór jednej trzech form prezentacji oferty:
1. Oferta Dnia – w cenie 199zł –  całodniowa prezentacja oferty jednego sprzedawcy, po tym dniu oferta jest prezentowana jako „Oferta wyróżniona” (14 dni) a następnie jako „Oferta standard” (7 dni)
2. Oferta Wyróżniona – w cenie 99zł – oferta prezentowana na górze strony ze wszystkimi ofertami przez okres 14 dni
3. Oferta Standard – w cenie 49zł – oferta jest prezentowana w formie boksa z innymi ofertami przez okres 7 dni

Sprzedaż grupowa

Sprzedawca może określić czy dana oferta będzie podlegać mechanizmom „sprzedaży grupowej” tzn. czy dopiero przekroczenie zadanej liczby rezerwacji upoważni klienta do otrzymania kuponu rabatowego. Sprzedawca może zrezygnować z takiego ograniczenia i udzielać rabat już od jednego zarezerwowanego kuponu. Istnieje również możliwość ograniczenia „z góry” liczby zarezerwowanych kuponów czyli sprzedaż limitowana.

źródło: informacja prasowa