GrubszyPortfel.pl to pierwszy portal zakupowy oferujący firmom bezpłatne umieszczanie swoich ofert, a klientom – bezpłatne kupony umożliwiające skorzystanie z atrakcyjnych promocji.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Do niedawna zakupy grupowe kojarzyły się wyłącznie z koniecznością wydania pieniędzy na zakup kuponu, tymczasem dzięki temu portalowi oszczędzanie stało się… opłacalne. – Podczas rozmów z firmami często słyszeliśmy, że portale zakupów grupowych wymuszają na nich przygotowanie ofert, które są dla nich nieopłacalne – zauważa Łukasz Holeczek z portalu GrubszyPortfel – w dodatku klienci, którzy decydowali się na zakup takich kuponów, byli najczęściej klientami jednorazowymi, przez co nie można było nawiązać trwałych relacji, a w konsekwencji przygotować kolejnych, ciekawych ofert.

Portal GrubszyPortfel.pl umożliwił firmom bezpłatne umieszczenie swoich ofert promocyjnych, które w zależności od firmy sięgają od 10, nawet do 70% rabatu. W chwili obecnej zarejestrowani użytkownicy mogą skorzystać z unikalnej obniżki cenowej przygotowanej przez oficjalny sklep internetowy ASUS Polska. Z kolei poznański salon urody Glamshine zaoferował bon na wszystkie swoje usługi za jedyne 19zł, udzielając aż 62% rabatu. Dla tych, którzy chcą podszlifować swój angielski przez Internet, czeka lektor, którego usługi na portalu GrubszyPortfel.pl są objęte 20% rabatem.

Internauci podkreślali, że w tradycyjnych portalach zakupowych kupon może być opłacony, a nie wykorzystany, na przykład z przyczyn losowych – mówi Holeczek z GrubszegoPortfela – idea naszego portalu jest inna: chcę w piątek iść ze znajomymi do pizzerii? Szukam lokalu, drukuję kupon i korzystam z rabatu. Podobnie z usługami kosmetycznymi, czy oryginalnymi produktami firmy ASUS.

GrubszyPortfel.pl to nowatorski pomysł na oszczędzanie podczas zakupów. Od 11 kwietnia opłaca się oszczędzać solo, wtedy kiedy użytkownik ma na to ochotę. Z kolei firmy uzyskują niepowtarzalną okazję, by dotrzeć ze swoją ofertą bezpośrednio do klienta, który jest zainteresowany ich produktami. Możliwości te stwarza opatentowana przez portal usługa geolokalizacji zarejestrowanych użytkowników.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)