W Polsce 32% internautów korzysta ze stron o tematyce erotycznej. Co dwudziesty kupuje w sieci gadżety erotyczne. Największą popularnością cieszą się bielizna, żele nawilżające, wibratory i prezerwatywy. Liczba sexshopów online stale rośnie. Czy wobec tego na erotyce w sieci da się zarobić? Odpowiedź znajdziecie na najbliższym ShopCampie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

15 września we Wrocławiu odbędzie się kolejne ispirujące wydarzenie, które tym razem w całości będzie poświęcone erotyce w e-commerce. Warto przyjrzeć się bliżej sylwetkom prelegentów, którzy zdradzą wiele szczegółów na temat tego, jak wygląda biznes erotyczny w Polsce.

Wystąpią m.in:

  • Anna i Paweł Gąsiorowscy - rok temu uruchomili popularny sexshop - Frywolnie.pl. Sami testują sprzedawane produkty, bo jakzgodnie twierdzą “'praca musi sprawiać przyjemność”. Pomimo szczerych chęci musieli zatrudnić do pomocy profesjonalnych testerów. Opowiedzą o programie “Osobiście przetestowane”, a także o minimalizowaniu zwrotów w sklepie internetowym.
  • Joanna Keszka, twórczyni Barbarella.pl - zdecydowanie najseksowniejszego portalu dla kobiet, a także właścicielka pierwszego w Polsce LoveStore dla kobiet i par. Opowie o tym jak łączy prowadzenie sklepu online ze sklepem stacjonarnym i redagowaniem serwisu internetowego.
  • Piotr Grochowski - właściciel Olive.pl i świetnie prosperującej hurtowni bielizny VMP, który podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą na temat modeli logistycznych w e-sklepie.
  • Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka - seks- trenerki tworzące Pussy Project, nawołując przy tym do seksualnej rewolucji. Panie opowiedzą o najlepszych projektantach i producentach gadżetów erotycznych, oraz o tym gdzie szukać inspiracji do prowadzenia biznesu w tej branży.

To jedynie zapowiedź części wystąpień, które czekają na uczestników najbliższego ShopCampu. Z programem spotkania można zapoznać się pod tym linkiem: http://shopcamp.pl/agenda

Oprócz wysłuchania prezentacji zaproszonych gości, uczestnicy ShopCampu mają możliwość wystąpienia z 5-minutową prezentacją w ramach ShopCamp ARENA. To doskonała okazja do przedstawienia ciekawych projektów i inicjatyw, na temat e-commerce i nie tylko.

ShopCamp Erotica odbędzie się 15 września we Wrocławiu (Browar Mieszczański, ul. Hubska 44). Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy dokonać rejestracji (http://shopcamp.pl/). Rozpoczęcie o godz. 12:00. Gwiazdą wieczoru będzie Betty Q - twórczyni pierwszego w Polsce kolektywu tancerek burleski, która wystąpi z niezapomnianym show.

Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Partnerem logistycznym jest Siódemka. Merytoryczne wsparcie zapewnie NetArch.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)