Gazeta.pl zaprasza twórców projektów internetowych do zgłaszania się na Startup Fest, najważniejszą imprezę polskiej sceny internetowej. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 września br. Dla zwycięskiego projektu przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. zł oraz kampanię reklamową w internecie o wartości 100 tys. zł. III edycja festiwalu odbędzie się 11 października br. w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Do Startup Fest można zgłaszać projekty, które mają:

  • kompletny zespół (technologia, produkt, biznes),
  • zbudowany produkt (przynajmniej w fazie prototypu),
  • pierwsze relacje biznesowe (klienci, przychody) oraz użytkowników (ruch, rejestracje itp.).

W tegorocznej edycji festiwalu Startup Fest udział weźmie ponad trzydziestu mentorów, liderów polskiej branży internetowej, którzy w części warsztatowej będą mogli zapoznać się z pomysłami zakwalifikowanych do finału zespołów. Eksperci w dziedzinach budowania produktów internetowych, marketingu, sprzedaży oraz inwestycji będą również radzić młodym twórcom, jak najlepiej rozwijać ich produkty. W programie imprezy jest również dyskusja na temat trendów na rynku internetowym.

Zwycięzca III edycji Startup Fest ogłoszony zostanie na wieczornej gali, w której uczestniczyć będą finaliści, grono mentorów oraz przedstawiciele firm z branży internetowej.

Lista finalistów ogłoszona zostanie 1 października br. Warunkiem uczestnictwa w finale jest pełna dyspozycyjność kluczowych członków zespołu w dniu 11 października.

Organizatorem Startup Fest jest Gazeta.pl. Partnerami imprezy są: AdTaily, Wyborcza.biz, Radio TOK FM i Mamstartup.pl. Po raz drugi patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Gospodarki. Sponsorem wieczornej gali Startup Fest jest Satus Venture.

Startup Fest odbędzie się po raz trzeci. W poprzednich latach do konkursu zgłosiło się łącznie ponad 650 zespołów, a w finałach uczestniczyło 40 najlepszych startupów. Pierwszą edycję wygrał „Mind the kids!” - aplikacja mobilna pozwalająca najmłodszym użytkownikom na naukę rysowania, w 2011 r. zwycięzcą został „SaveUp”, aplikacja umożliwiająca rozpoznawanie np. książek na podstawie skanu samej okładki. Spółka iTraff Technology (twórca SaveUp) to wielokrotnie wyróżniany startup, a ich technologię rozpoznawania obrazu nagrodzono m.in. podczas wiedeńskiego konkursu Startup Week 2011, w konkursie Fundacji Europeana (działającej przy współpracy z Komisją Europejską) czy na Mobile Services Innovation Platform 2012.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)