LeadR Sp. z o.o., spółka należąca do Grupy Cube Group S.A., wprowadza nowy produkt. Leads Guardian ma za zadanie zwiększyć jakość leadów w realizowanych kampaniach promocyjnych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Leads Guardian to system weryfikujący online poprawność danych (email, telefon komórkowy) zostawionych przez użytkownika w formularzu internetowym. W przypadku podania nieprawidłowych danych, użytkownik zostaje zatrzymany przed przejściem na tzw. „Thank You Page”, a system prosi go o wprowadzenie stosownych poprawek.

- W ramach LeadR’a posiadamy ponad 900 000 danych kontaktowych użytkowników. Zaobserwowaliśmy, że wiele osób często myli się przy podaniu danych w formularzu kontaktowym, np. podaje email *@gmail.pl, bądź *@ont.pl, przez co nieodzownie tracimy dane kontaktowe do konkretnej osoby. Strata tych danych zwiększa koszty marketingowe związane z promocją. Skłoniło nas to do opracowania technologii umożliwiającej sprawdzenie online takich danych, jak email czy numer telefonu i „zatrzymującej” użytkownika w przypadku wykrycia błędu. Od dwóch miesięcy przeprowadzamy testy z wykorzystaniem Leads Guardian’a i zauważamy znaczący spadek podawanych nieprawidłowych danych (o ok. 75%). Dzięki temu zwiększyliśmy konwersję na samym Landing Page na poprawne leady – mówi Sebastian Białousz, Prezes Zarządu LeadR Sp. z o.o..

Implementacja Leads Guardian na formularzach jest prosta. Każdy programista może wprowadzić dodatkową walidację w formularzu, tak aby nie wydłużać czasu związanego z tworzeniem Landing Page po stronie Klienta. - Wiemy, że czas wdrożenia i przygotowania landing page jest szczególnie ważny, dlatego też położyliśmy duży nacisk na jak najłatwiejszą integrację systemu – dodaje Białousz.

Do kogo adresowany jest nowy produkt LeadR’a? - Nasz produkt adresujemy do wszystkich zbierających dane kontaktowe swoich klientów. Przede wszystkim zalecamy wprowadzenie systemu klientom, którzy chcą zwiększyć swoje wskaźniki konwersji oraz prowadzą kampanię afiliacyjne rozliczane w modelach CPL.

Dzięki Leads Guardian każda osoba, która zostanie zatrzymana na landing page’u i poprawi błędnie wprowadzone dane, zliczy się w systemie, co w efekcie zwiększy zadowolenie zarówno wydawcy jak i reklamodawcy. – podsumowuje Sebastian Białousz.

Przykładowy landing page obrazujący działanie systemu dostępny jest pod adresem: http://www.lgbank.leadr.pl/

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)