LeadR Sp. z o.o., spółka należąca do Grupy Cube Group S.A., wprowadza nowy produkt. Leads Guardian ma za zadanie zwiększyć jakość leadów w realizowanych kampaniach promocyjnych.

Leads Guardian to system weryfikujący online poprawność danych (email, telefon komórkowy) zostawionych przez użytkownika w formularzu internetowym. W przypadku podania nieprawidłowych danych, użytkownik zostaje zatrzymany przed przejściem na tzw. „Thank You Page”, a system prosi go o wprowadzenie stosownych poprawek.

- W ramach LeadR’a posiadamy ponad 900 000 danych kontaktowych użytkowników. Zaobserwowaliśmy, że wiele osób często myli się przy podaniu danych w formularzu kontaktowym, np. podaje email *@gmail.pl, bądź *@ont.pl, przez co nieodzownie tracimy dane kontaktowe do konkretnej osoby. Strata tych danych zwiększa koszty marketingowe związane z promocją. Skłoniło nas to do opracowania technologii umożliwiającej sprawdzenie online takich danych, jak email czy numer telefonu i „zatrzymującej” użytkownika w przypadku wykrycia błędu. Od dwóch miesięcy przeprowadzamy testy z wykorzystaniem Leads Guardian’a i zauważamy znaczący spadek podawanych nieprawidłowych danych (o ok. 75%). Dzięki temu zwiększyliśmy konwersję na samym Landing Page na poprawne leady – mówi Sebastian Białousz, Prezes Zarządu LeadR Sp. z o.o..

Implementacja Leads Guardian na formularzach jest prosta. Każdy programista może wprowadzić dodatkową walidację w formularzu, tak aby nie wydłużać czasu związanego z tworzeniem Landing Page po stronie Klienta. - Wiemy, że czas wdrożenia i przygotowania landing page jest szczególnie ważny, dlatego też położyliśmy duży nacisk na jak najłatwiejszą integrację systemu – dodaje Białousz.

Do kogo adresowany jest nowy produkt LeadR’a? - Nasz produkt adresujemy do wszystkich zbierających dane kontaktowe swoich klientów. Przede wszystkim zalecamy wprowadzenie systemu klientom, którzy chcą zwiększyć swoje wskaźniki konwersji oraz prowadzą kampanię afiliacyjne rozliczane w modelach CPL.

Dzięki Leads Guardian każda osoba, która zostanie zatrzymana na landing page’u i poprawi błędnie wprowadzone dane, zliczy się w systemie, co w efekcie zwiększy zadowolenie zarówno wydawcy jak i reklamodawcy. – podsumowuje Sebastian Białousz.

Przykładowy landing page obrazujący działanie systemu dostępny jest pod adresem: http://www.lgbank.leadr.pl/

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)