OMG Poland weszło do grona udziałowców spółki FX Entertainment - właściciela Gamfi. Gamfi to pierwsza polska platforma gamifikacyjna, która pozwala w prosty i efektywny sposób budować społeczności wokoło marki i angażować je za pomocą mechanizmów grywalizacyjnych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Platforma gamifikacyjna Gamfi zawiera zestaw gotowych i sprawdzonych mechanizmów zaczerpniętych z gier, służących do angażowania i motywowania użytkowników. Jednym z wielu zastosowań platformy jest angażowanie społeczności na Facebooku do działań promocyjnych na rzecz marki. Umożliwia to firmom komercyjne wykorzystanie zgromadzonych społeczności, obniżenie kosztów reklamy w internecie, lub zwiększenie sprzedaży dzięki pozyskanym leadom.

Rafał Oracz (Prezes OMG Poland): Decyzja o inwestycji w Gamfi wiąże się bezpośrednio z planami rozwoju OMG w kierunku rozliczania za efekt tradycyjnych działań marketingowych (budowa wizerunku, wzrost znajomości marki etc.) oraz aktywności w mediach społecznościowych. OMG, korzystając z międzynarodowych doświadczeń swojej sieci, postanowił zainwestować w znaną już i sprawdzoną platformę. Dzięki temu posunięciu, jesteśmy w stanie proponować marketerom znacznie więcej niż standardowe rozliczanie się za efekt sprzedażowy - rozliczamy się także za mierzalne zaangażowanie - niezbędny element sprawnego lejka zakupowego.

Jedną z głównych korzyści platformy Gamfi jest zwiększenie efektywności działań w social media i performance marketingu. Z narzędzia korzystają już z sukcesem takie marki jak HBO i Prosto Wear. Firma pracuje nad kolejnymi wdrożeniami.

Wojciech Ozimek (Prezes One2Tribe): Gamfi jest pakietem zawierającym zestaw mechanizmów gamifikacyjnych odpowiadających na najczęstsze potrzeby zbudowanych wokoło marek społeczności, portali internetowych czy sklepów e-commerce. Jest to gamifikacja "instant" - dzięki niej można szybko podnieść zaangażowanie użytkowników, skonwertować "lead" na klienta czy po prostu podtrzymać z nim kontakt. W platformie tej wychodzimy poza proste schematy typu punkty i levele - to krok w stronę pełnego dialogu z klientem-graczem. Platformę prezentujemy już Państwu w momencie, gdy na ukończeniu jest kolejne kilka wdrożeń. Współpraca z agencją performance marketingu taką jak OMG to doskonałe uzupełnienie procesu komercjalizacji efektów wynikających ze wzrostu zaangażowania użytkowników. Liczymy na to że współpraca z OMG Poland pozwoli nam wprowadzić Gamfi na kolejne rynki do kolejnych klientów.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)