Internetowy sklep z designerskimi meblami Bynaked.pl podsumował pierwsze trzy miesiące działalności. W tym czasie spółka zyskała zaufanie nie tylko indywidualnych, ale i biznesowych klientów z Polski i zagranicy. Sklep internetowy odwiedziło ponad 12.000 unikalnych użytkowników, a dochód firmy wyniósł blisko 100 000 zł, co znacznie przekroczyło oczekiwania założycieli.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Oferta sklepu Bynaked.pl dociera do nabywców z całej Polski, ale przyciąga również uwagę klientów z Rosji, Niemiec, czy Islandii. Są to głównie osoby prywatne, które szukają czegoś wyjątkowego do swojego mieszkania, a także firmy, hotele i hostele pragnące zróżnicować wystrój swoich biur, recepcji, czy lobby. Bynaked.pl rozpoczął także współpracę z biurami projektowymi i architektonicznymi, które rekomendują meble Bynaked.pl w swoich aranżacjach.

Firmie zależy na dalszym rozwoju oraz poszerzaniu oferty handlowej. W ostatnim czasie wprowadzono nowe produkty (linię Chesterfield, fotel CH445, Bubble Chair, PK oraz stół - ławeczkę Nelson). Obecnie asortyment liczy 61 produktów. Strona internetowa została wzbogacona o sekcję ,,bestsellery”, której liderem jest fotel Egg, najchętniej kupowany produkt ze względu na wygodę, nowoczesny wygląd i cenę (od 1799 zł). W planach jest także wprowadzenie do sprzedaży innych elementów wystroju wnętrz takich, jak dekoracje ścienne w unikalnym stylu.

Poszukując dalszych możliwości skrócenia czasu dostawy Bynaked.pl nawiązał współpracę z polskimi producentami mebli. Dzięki temu zamówienia realizowane w Polsce mogą być dostarczane w terminie od 4 do 6 tygodni. Obecnie firma prowadzi rozmowy z kolejnymi fabrykami mebli w Polsce.

- Efekty pierwszych trzech miesięcy działalności pozytywnie nas zaskoczyły. Wyniki sprzedaży, jak i rosnące zainteresowanie naszą ofertą pokazały, że Polacy nie tylko chętnie wybierają stylistykę nawiązującą do lat 50-tych i 60-tych, ale też przekonali się do nowej formy zakupów, jaką niewątpliwie na rynku polskim jest internetowa sprzedaż mebli – mówi Anthony Svirskis, założyciel Bynaked.pl.

W odróżnieniu od innych firm meblarskich, które w działaniach reklamowych wykorzystują tradycyjne kanały komunikacji jak outdoor, radio, czy telewizja, Bynaked.pl postawił na interakcję z klientami za pośrednictwem internetu i social media. Firma jest obecna szeroko w sieci, od Facebooka przez Google do serwisu Pinterest. Współpracuje z markami docierającymi do tej samej grupy docelowej takimi, jak Blow Energy Drink, czy Answear.com. Organizuje konkursy, w których dotychczas wzięło udział ponad 500 osób. Bynaked.pl ma dziś blisko 1000 fanów na Facebooku.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)