Facebook otwierając swoją siedzibę w Polsce dodał Warszawę do listy 12 miast, w których organizowane jest wydarzenie o światowej skali, Facebook World Hack 2012. Podczas tego jednodniowego wydarzenia Facebook zaprosił developerów z całego świata do uczestnictwa w konkursie, który ma na celu wyłonienie najlepszych programistów wykorzystujących pełny potencjał jaki oddaje platforma i sieć Facebook.com.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Warszawska edycja eventu World Hack odbyła się 28 września 2012 r. w Art Basen, gdzie spotkało się 150 developerów aby zmierzyć się ze sobą konkurując inwencją, pomysłem a przede wszystkim skutecznym wykorzystaniem sieci Facebook do zaangażowania użytkowników społeczności oraz kompleksowego zaimplementowania technologii Facebook w projektach tworzonych w czasie 6 godzin maratonu programistycznego.

Megafoni.pl, krakowska firma oferująca skuteczne narzędzia promocyjne na Facebooka wygrała główną nagrodę oraz nagrodę dla najbardziej interesującego wykorzystania technologii Open Graph w swoim projekcie pod tytułem “Flower Power”.

Projekt “Flower Power” stworzony w ciągu 6 godzin zintegrował świat cyfrowy z realnym, wykorzystując czujniki wilgotności gleby i technologię pozwalającą roślinom na komunikację z właścicielami i społecznością Facebooka. W doniczkach roślin umieszczone zostały czujniki, które analizując stan wilgotności gleby informowały właściciela za pomocą API notyfikacji gdy zaistniała potrzeba ich podlania. Dodatkowo w momencie podlewania kwiatka publikowana była akcja Open Graph na Facebooku.

- Bardzo cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć i wygrać konkurs organizowany przez Facebook w Warszawie. W Megafoni.pl, codziennie skupiamy się na wdrażaniu nowych innowacji aby osiągnąć nasze cele projektowe. Nasza wygrana potwierdza że idea, którą przedstawiliśmy, może zmienić sposób w jaki ludzie dzielą się swoimi czynnościami na Facebooku. - powiedział Dominik Dryja, CEO Megafoni.pl.

Flower Power w zabawny sposób nadawał tożsamość kwiatom, które czasem zostają zapomniane przez właścicieli. Gdy kwiatek nie był wystarczająco podlany, w jego imieniu została umieszczona wiadomość na stronie projektu z zabawną treścią zachęcając właściciela do jego podlania. Z drugiej strony, gdy właściciel podlał kwiatka na Facebooku publikowana była akcja, motywując jego i znajomych do dalszej opieki nad rośliną.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)