Pocztówka z roadshow Akademii Empathy

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Powodów do dumy jest co najmniej kilka. Jesienią nie brakuje branżowych eventów, a mimo to cykl konferencji “E-commerce w Praktyce”, zdołał zgromadzić ponad 300 uczestników. W szczytowym okresie na wydarzenie rejestrowało się ponad 100 osób dziennie.

Powodów do dumy jest co najmniej kilka. Jesienią nie brakuje branżowych eventów, a mimo to cykl konferencji “E-commerce w Praktyce”, zdołał zgromadzić ponad 300 uczestników. W szczytowym okresie na wydarzenie rejestrowało się ponad 100 osób dziennie. O konferencjach napisano w ponad 50 publikacjach, w tym m.in. na łamach Pulsu Biznesu.


Od Krakowa, przez stolicę Dolnego Śląska i Wielkopolski, aż po Warszawę. Eksperci Akademii Empathy wraz z dziewięcioma partnerami, pokonali na trasie roadshow w sumie 1079 km. Wśród prelegentów trzeciej edycji pojawili się eksperci od zagadnień technologicznych (Empathy – Internet Software House i Contium SA), rozwiązań logistycznych (Sendit), kwestii prawnych (Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska), płatności elektronicznych (PayByNet), Public Relations (Public Dialog), cloud-computingu (e24cloud.com) czy w końcu porównywarek (Ceneo). Po raz pierwszy w teamie roadshow znalazł się także zagraniczny prelegent. Ekspert reprezentujący Gravity Reco, również premierowo przeprowadził we Wrocławiu warsztaty dotyczące personalizowanych rekomendacji. Bez względu na barwy firmowe, specjaliści wszystkich partnerów wyruszyli w trasę w jednym celu – w czasie konferencji spotkać się, podzielić wiedzą i zainspirować do zmian przedstawicieli lokalnych rynków e-commerce. Czy się udało?

Okiem uczestnika roadshow

W jesiennej odsłonie wydarzenia wśród uczestników panowała pełna demokracja. Na spotkania przyszło wiele osób, które dopiero myślą o wkroczeniu na scenę e-commerce. Tak jak Paweł Ciemniewski z Ekbin Studio PR. – Na co dzień zajmujemy się wydawaniem prasy i książek, ale myśląc o rozwoju firmy, pilnie śledzimy nowoczesne technologie związane ze sprzedażą w internecie – tłumaczył. Obok debiutujących e-sprzedawców pojawiali się przedstawiciele tak znanych marek jak Megastore czy COTY Polska. W kuluarach można było spotkać też reprezentantów biznesów rodzinnych, którzy poszukiwali informacji np. o formalnych aspektach sprzedaży za granicę. I tak konferencję w Krakowie odwiedził specjalista ds. sprzedaży sklepu SLET – Marcin Wojniak, obecnej w branży narzędziowej od 30 lat, a w Poznaniu Aleksander Waszak – reprezentant marki Bodylook.pl, która oferuje klientom ekskluzywną bieliznę już od ponad 20 lat. – Co cieszy szczególnie nas organizatorów, wśród uczestników tej edycji Akademii Empathy znalazło się wiele znajomych twarzy. To pokazuje, że ta formuła szkoleń jest ciągle aktualna i odgrywa ważną rolę w edukacji zarówno małych jak i dużych graczy e-rynku – podsumowuje Michał Kraus, koordynator wydarzenia. Jedną z osób, które odwiedziły „E-commerce w Praktyce” już po raz kolejny z rzędu był Michał Kuriata, właściciel sklepu Decor8.pl. – Dla mnie konferencje Akademii Empathy to nie tylko spora dawka wiedzy, ale i szansa na spotkanie oko w oko ze specjalistami. Takie rozmowy mogą przynieść realne profity. Dzięki radom mecenas Marianny Poproch-Wesołowskie, których udzieliła nam podczas ostatniego seminarium, udało się nam zdobyć w tym roku nagrodę Bezpieczny Sklep – przyznaje z dumą. Lepszych efektów swojej pracy, organizatorzy nie mogliby sobie chyba wymarzyć.

Okiem Partnera

Wymiana wiedzy w atmosferze branżowego networkingu to jeden z głównych celów Akademii Empathy. Ale równie ważnym jest budowanie relacji B2B pomiędzy e-sprzedawcami a firmami, które dostarczają usługi dla branży. O tym, że ta sztuka się udała świadczą chociażby słowa jednego z partnerów wydarzenia. – Jako Gravity, mamy wysokie oczekiwania co do polskiego rynku e-commerce, a roadshow pomogło nam dotrzeć do szerokiego grona przedstawicieli branży. Wraz z firmą Contium, chcieliśmy opowiedzieć im o naszym rozwiązaniu i przekonać, że to doskonałe narzędzie na poprawę efektywności ich e-biznesu. Mam nadzieję, że tak się stało – zdradza Tamas Motajcsek, Business Development Manager marki. Teraz przyszedł czas na wykorzystanie tych kontaktów zarówno po stronie Partnerów, jak i uczestników roadshow. Kolejna edycja bezpłatnych konferencji już na wiosnę!

źródło: informacja prasowa