Eksperci imerge rozpoczynają kolejny, innowacyjny w swej formule projekt. Warsztaty „Prosta droga do e-biznesu” wprowadzają nową jakość do obszaru szkoleń z zakresu e-commerce, dzięki synergii dwóch elementów - eksperckiej wiedzy i silnemu nastawieniu na wdrożenie rozwiązań.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pierwsza edycja warsztatów, dedykowana osobom, które chcą realnie zwiększyć sprzedaż i ulepszyć funkcjonowanie swojego biznesu, została zaplanowana na 19 października. Na unikalną formę przedsięwzięcia składają się trzy istotne elementy: ekspercka wiedza, poparta case studies z polskiego i zagranicznych rynków, coaching personalny dostosowany do potrzeb uczestnika oraz mentoring – niezbędny element ewaluacyjny.

- Nasza analiza rynku wykazała lukę, odnoszącą się zaawansowanych produktów szkoleniowych z zakresu e-commerce. Istnieje wiele szkoleń, czy też możliwości udziału w konferencjach, jednak pozostawiają one pewien niedosyt. Unikalność i wysoka jakość oferty imerge polega na tym, że zdobycie wiedzy traktowane jest jako pierwszy etap proponowanej drogi. Plan wdrożenia opracowywany z coachem i mentoring to kolejne kroki, które pozwolą przełożyć pomysły na konkretne działania – mówi Justyna Skorupska, prezes zarządu imerge Sp. z o.o.

Warsztaty to jednak nie jedyny sposób w jaki eksperci spółki dzielą się wiedzą. Justyna Skorupska pełni również funkcję szefa grupy roboczej ds. e-commerce w IAB Polska. Jednym z ważniejszych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku, w zakresie metod wykorzystania Internetu, co dokonuje się między innymi poprzez organizacje i wystąpienia na konferencjach, czy też stworzenie kolejnego poświęconego zakupom internetowym dokumentu – „Poradnika e-Commerce dla kupujących”. Innym przykładem zaangażowania może być współpraca imerge z International Data Group Poland, w ramach której odbyło się niedawno webinarium poświęcone e-sklepom.

- Dzielenie się wiedzą to nie tylko mój obowiązek, lecz także moja pasja – mówi Justyna Skorupska. Od października rozpoczynam też pracę u podstaw, co oznacza, że będę prowadzić zajęcia z zakresu e-commerce na dwóch warszawskich uczelniach: Collegium Civitas oraz Uczelni Łazarskiego – dodaje z uśmiechem.

Jak twierdzą organizatorzy, warsztaty to efekt długich poszukiwań oraz zdobywanych przez wiele lat wiedzy i doświadczeń. W ramach projektu każdy z uczestników szkolenia otrzyma pakiet pięciu indywidualnych sesji coachingowych. Ich celem będzie stworzenie planu wprowadzenia przedstawionych rozwiązań, dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości danej firmy. Wsparcia w tym zakresie udzieli Izabela Mleczko – dyplomowany coach Szkoły Głównej Handlowej oraz prezes Stowarzyszenia Promocji Coachingu, która jako trener rozwoju osobistego tworzyła i zarządzała licznymi projektami z zakresu coachingu biznesowego oraz job i carreer coachingu.

- Bardzo się cieszę na współpracę z ekspertami z imerge. Coaching jest moją pasją, a w tym projekcie widzę ogromny potencjał – mówi Izabela Mleczko. - Uważam, że trójfazowe warsztaty są jedyną w swojej kategorii ofertą na rynku, która daje możliwości realnej zmiany i przekierowania wiedzy i myślenia na konkretne działania – dodaje.

Kompleksowe podejście i profesjonalne wsparcie dobrze łączy się z misją imerge. Bazując na doświadczeniu ekspertów, którzy biorą odpowiedzialność za efekty końcowe swoich działań, spółka oferuje zupełnie nową jakość. Projekt został objęty patronatem merytorycznym IAB Polska oraz serwisu e-commerce.edu.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)