Konsumpcja treści wraz z rozwojem technologii zmienia się bezpowrotnie. Obraz wypiera słowo pisane. Wejście na rynek Clipatize jest odpowiedzią na zmieniające się trendy w komunikacji on-line i zapotrzebowanie konsumentów. Nowy brand świadczy usługi kompleksowej produkcji Explanatory videos – animowanych klipów produktowych, które są narzędziem wspierającym prowadzenie skutecznej komunikacji i zwiększającym efektywność działań sprzedażowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Do produkcji Explanatory videos wykorzystywane są różne formy komunikacji wizualnej, fabularnej narracji oraz efekty interaktywne, dzięki czemu konsument otrzymuje informacje na temat produktu lub usługi w nowoczesny i odpowiadający jego oczekiwaniom sposób. Klipy mogą być szeroko wykorzystywane w różnych kanałach komunikacji z klientem: strony internetowe, portale społecznościowe, tablet czy smartfony. Są narzędziem szczególnie efektywnym w przypadku skomplikowanych technologicznie i innowacyjnych produktów i usług.

- Klipy produktowe w znaczący sposób wpływają na budowanie postawy „ready to buy” wśród konsumentów, co pokazują wyniki badania „Delivering Superior Shopping. Experiences Via Video” przeprowadzonego przez e-tailing groupe, opublikowane w marcu br. 51% badanych osób deklaruje, że po obejrzeniu video zwiększa się ich zaufanie do potencjalnych zakupów a 52% uważa, że jest mniej prawdopodobne aby chcieli zwrócić takie produkty - mówi Jakub Lebuda, Partner Zarządzający Disruptive Concepts odpowiedzialny za rozwój marki Clipatize. - Zatem zaprezentowanie oferty w zrozumiały i atrakcyjny sposób jest dziś kluczem do efektywnej sprzedaży – dodaje Lebuda.

Clipatize stawia sobie za cel dostarczenie w pełni profesjonalnej i kompleksowej usługi produkcji Explanatory videos, obejmującej opracowanie scenariusza i storyboardu, przygotowanie wizualizacji graficznej i animacji, nagranie głosu narratora oraz montaż filmu.

Clipatize to nowa marka poszerzająca portfolio usług z zakresu doradztwa marketingowego świadczonych w ramach Disruptive Concepts. - Obserwując zmieniające się tendencje w komunikacji i bazując na naszych dotychczasowych doświadczeniach w produkcji Explanatory videos, zamierzamy konsekwentnie rozwijać nasze kompetencje w tym zakresie i dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek brand dedykowany tej usłudze – mówi Jakub Lebuda.

W planach Clipatize jest także świadczenie usług na rynkach międzynarodowych. W pierwszej kolejności firma zamierza rozwijać działania eksportowe na rynkach europejskich: niemieckim, hiszpańskim i Wielkiej Brytanii.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)