Konsumpcja treści wraz z rozwojem technologii zmienia się bezpowrotnie. Obraz wypiera słowo pisane. Wejście na rynek Clipatize jest odpowiedzią na zmieniające się trendy w komunikacji on-line i zapotrzebowanie konsumentów. Nowy brand świadczy usługi kompleksowej produkcji Explanatory videos – animowanych klipów produktowych, które są narzędziem wspierającym prowadzenie skutecznej komunikacji i zwiększającym efektywność działań sprzedażowych.

Do produkcji Explanatory videos wykorzystywane są różne formy komunikacji wizualnej, fabularnej narracji oraz efekty interaktywne, dzięki czemu konsument otrzymuje informacje na temat produktu lub usługi w nowoczesny i odpowiadający jego oczekiwaniom sposób. Klipy mogą być szeroko wykorzystywane w różnych kanałach komunikacji z klientem: strony internetowe, portale społecznościowe, tablet czy smartfony. Są narzędziem szczególnie efektywnym w przypadku skomplikowanych technologicznie i innowacyjnych produktów i usług.

- Klipy produktowe w znaczący sposób wpływają na budowanie postawy „ready to buy” wśród konsumentów, co pokazują wyniki badania „Delivering Superior Shopping. Experiences Via Video” przeprowadzonego przez e-tailing groupe, opublikowane w marcu br. 51% badanych osób deklaruje, że po obejrzeniu video zwiększa się ich zaufanie do potencjalnych zakupów a 52% uważa, że jest mniej prawdopodobne aby chcieli zwrócić takie produkty - mówi Jakub Lebuda, Partner Zarządzający Disruptive Concepts odpowiedzialny za rozwój marki Clipatize. - Zatem zaprezentowanie oferty w zrozumiały i atrakcyjny sposób jest dziś kluczem do efektywnej sprzedaży – dodaje Lebuda.

Clipatize stawia sobie za cel dostarczenie w pełni profesjonalnej i kompleksowej usługi produkcji Explanatory videos, obejmującej opracowanie scenariusza i storyboardu, przygotowanie wizualizacji graficznej i animacji, nagranie głosu narratora oraz montaż filmu.

Clipatize to nowa marka poszerzająca portfolio usług z zakresu doradztwa marketingowego świadczonych w ramach Disruptive Concepts. - Obserwując zmieniające się tendencje w komunikacji i bazując na naszych dotychczasowych doświadczeniach w produkcji Explanatory videos, zamierzamy konsekwentnie rozwijać nasze kompetencje w tym zakresie i dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek brand dedykowany tej usłudze – mówi Jakub Lebuda.

W planach Clipatize jest także świadczenie usług na rynkach międzynarodowych. W pierwszej kolejności firma zamierza rozwijać działania eksportowe na rynkach europejskich: niemieckim, hiszpańskim i Wielkiej Brytanii.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)