Koniec z nudnymi wykładami - zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty. Już 6 listopada w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Organizatorem konferencji jest portal badawczy i opiniotwórczy Prekursorki.pl. Wydarzenie w formie 30-minutowych prelekcji zgromadzi ekspertów z dziedziny angażowania klientów i komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Agata Młynarska, która podzieli się swoimi obserwacjami kobiet i opowie o prowadzeniu portalu kobiecego Onaonaaona.pl.

Tematyka konferencji:

Customer Empowerment i Marketing skierowany do kobiet

  • Zaangażowanie klienta w tworzenie innowacji;
  • Komunikacja, która sprzedaje;
  • Pozyskiwanie informacji o preferencjach klientów;
  • Tworzenie poczucia bliskości z marką;
  • Komunikacja trudnego produktu;
  • Czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet;
  • Czego pragną kobiety?

Wydarzenie jest skierowane do marketerów, brand managerów, product managerów, PRowców, badaczy oraz mediów, którzy są zainteresowani najnowszymi trendami i skutecznymi rozwiązaniami w branży marketingowej.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Agata Młynarska i przedstawiciele firm: LemonSky (autor kampanii Serce i Rozum i Eksperci Tesco), GetResponse, Innovatika, PBS, Prekursorki.pl, Dojrzewalnia Róż.

Szczegółowe informacje o konferencji na stronie: www.prekursorki.pl/konferencja

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)