Ilość bombardujących nas informacji jest przytłaczająca. Nie można przed nimi uciec, tym bardziej że są wśród nich takie, których nie można albo nie warto pominąć. DDB Warszawa znalazło rozwiązanie – aplikację Doodad, która właśnie ma swoją premierę. To zaawansowana technologicznie, ale prosta w obsłudze aplikacja będąca subiektywnym całodobowym wyborem newsów dla zainteresowanych popkulturą, reklamą, technologią i nowoczesnym marketingiem. Doodad jest adresowany do wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z galopującym światem: klientów, dziennikarzy czy studentów. Stworzona przez warszawską agencję aplikacja jest dostępna na całym świecie.

- Chcemy być szybcy, ciekawi i konkretni, wpisując się tym samym w trend content curators. Wierzymy, że się nam to uda, zwłaszcza że za wybór i wyszukanie treści odpowiadają ludzie z różnych działów agencji DDB Warszawa oraz niezależni goście, tacy jak Vadim Makarenko z Gazety Wyborczej, Krzysztof Kowalczyk i Michał Bonarowski, obaj z HardGamma Ventures – jednego z najdynamiczniejszych w Europie funduszy early stage, inwestujących w start-upy technologiczne – mówi Szymon Gutkowski, Managing Director DDB Warszawa i jeden z twórców Doodad.

Doodad opiera się na Twitterze, na którego promocji w Polsce bardzo zależy DDB Warszawa. Dzięki aplikacji nawet ci, którzy nie korzystają z Twittera, mają szybki dostęp do inspirujących treści. Doodad prezentuje je w przyjaznej i czytelnej formie umożliwiającej łatwe dzielenie się na FB, wysyłanie e-mailem czy też retweet.

Jakie informację znajdą się w aplikacji? - Wszystko zależy od tego, co będzie aktualnie najbardziej interesujące. Nie chcemy myśleć dzienną ilością opublikowanych newsów. Nie mamy planów i limitów. Każdy publikuje to, co uzna za szczególnie interesujące. Jedyny mechanizm motywacyjny, jaki zdecydowaliśmy się wprowadzić, to drobna grywalizacja: im częściej dana osoba publikuje, tym wyżej znajduje się w spisie redaktorów – dodaje Jakub Eichelberger, jeden z twórców i redaktorów Doodad. Aplikację stworzyły działy strategii i designu DDB Warszawa przy wsparciu technologicznym agencji interaktywnej Tribal DDB oraz Optizen Labs.

Aplikację można pobrać na www.ddb.pl/doodad

Jest bezpłatna i działa na tabletach i telefonach z iOS [5+] i Androidem [2.2+]. DDB Warszawa zachęca do ściągania i testowania aplikacji. Czeka też z niecierpliwością na wszelkie opinie i uwagi: doodad.app@ddb.pl .

Komentarze (0)