Ilość bombardujących nas informacji jest przytłaczająca. Nie można przed nimi uciec, tym bardziej że są wśród nich takie, których nie można albo nie warto pominąć. DDB Warszawa znalazło rozwiązanie – aplikację Doodad, która właśnie ma swoją premierę. To zaawansowana technologicznie, ale prosta w obsłudze aplikacja będąca subiektywnym całodobowym wyborem newsów dla zainteresowanych popkulturą, reklamą, technologią i nowoczesnym marketingiem. Doodad jest adresowany do wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z galopującym światem: klientów, dziennikarzy czy studentów. Stworzona przez warszawską agencję aplikacja jest dostępna na całym świecie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

- Chcemy być szybcy, ciekawi i konkretni, wpisując się tym samym w trend content curators. Wierzymy, że się nam to uda, zwłaszcza że za wybór i wyszukanie treści odpowiadają ludzie z różnych działów agencji DDB Warszawa oraz niezależni goście, tacy jak Vadim Makarenko z Gazety Wyborczej, Krzysztof Kowalczyk i Michał Bonarowski, obaj z HardGamma Ventures – jednego z najdynamiczniejszych w Europie funduszy early stage, inwestujących w start-upy technologiczne – mówi Szymon Gutkowski, Managing Director DDB Warszawa i jeden z twórców Doodad.

Doodad opiera się na Twitterze, na którego promocji w Polsce bardzo zależy DDB Warszawa. Dzięki aplikacji nawet ci, którzy nie korzystają z Twittera, mają szybki dostęp do inspirujących treści. Doodad prezentuje je w przyjaznej i czytelnej formie umożliwiającej łatwe dzielenie się na FB, wysyłanie e-mailem czy też retweet.

Jakie informację znajdą się w aplikacji? - Wszystko zależy od tego, co będzie aktualnie najbardziej interesujące. Nie chcemy myśleć dzienną ilością opublikowanych newsów. Nie mamy planów i limitów. Każdy publikuje to, co uzna za szczególnie interesujące. Jedyny mechanizm motywacyjny, jaki zdecydowaliśmy się wprowadzić, to drobna grywalizacja: im częściej dana osoba publikuje, tym wyżej znajduje się w spisie redaktorów – dodaje Jakub Eichelberger, jeden z twórców i redaktorów Doodad. Aplikację stworzyły działy strategii i designu DDB Warszawa przy wsparciu technologicznym agencji interaktywnej Tribal DDB oraz Optizen Labs.

Aplikację można pobrać na www.ddb.pl/doodad

Jest bezpłatna i działa na tabletach i telefonach z iOS [5+] i Androidem [2.2+]. DDB Warszawa zachęca do ściągania i testowania aplikacji. Czeka też z niecierpliwością na wszelkie opinie i uwagi: doodad.app@ddb.pl .

Komentarze (0)