Zapraszamy prezesów, dyrektorów, kierowników, managerów, ekspertów z działów e-commerce, e-biznesu, e-usług, marketingu i sprzedaży na najważniejsze wydarzenie poświęcone Customer i User Experience (19 listopada, Ministerstwo Gospodarki, Warszawa).

Podczas seminarium zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i case study zorientowane na Customer i User Experience, których celem jest odpowiedź na pytanie: Jak zdobyć i inspirować współczesnego Klienta oraz "E-Klienta"?.

19 listopada w Warszawie będziemy gościć m.in.:

  • NICK SOHNEMANN - The World in 2021;
  • MARTA ŁUKAWSKA - DARUK oraz ANNA STOPIŃSKA, P 4 Sp. z o.o. - Customer Experience;
  • DR AGNIESZKA SZÓSTEK, School of Form - User Experience
  • PROF. DR HAB. ANDRZEJ FALKOWSKI, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Psychologia motywacji
  • JOANNA NAGADOWSKA oraz OLGIERD WOJTAS, Google Poland Sp. z o.o. - Dynamiczne zmiany gospodarcze, społeczne i technologiczne
  • MAREK STANISZEWSKI, CANAL+ Cyfrowy S.A. - Doświadczenia telewizji
  • KAMILA KOŹBIAŁ, AM ART-MEDIA AGENCJA PR Sp. z o.o. oraz RAFAŁ KLEPACZ, Fundacja Obserwatorium Zarządzania - Skąd, nie pytając Klientów, czerpać o nich wiedzę?
  • AGNIESZKA JEDYNASTA, Fundacja Obserwatorium Zarządzania - projektowanie Customer Experience
  • TOMASZ KOPACZ, Microsoft - Jak na pięknie można zarobić?
  • ŁUKASZ GĄSIOROWSKI i KRZYSZTOF KOŃCZYK, Deutsche Bank PBC S.A. - Redesign
  • SESJA PORANNA: KAROLINA LISIECKA, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego - Metody twórczego generowania pomysłów

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium finansowane jest ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ

Program Seminarium: katalizatorinnowacji.pl/seminaria

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)