Założyć biznes i być własnym szefem? A może po prostu stać się lepszym w tym, co się już robi? Dla tych wszystkich, którzy mają wątpliwości i zadają sobie choć jedno z tych pytań, przeznaczony jest Young Business Festival.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


17,18 i 19 października w Centrum Dydaktyczno – Konferencyjnym Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie młodzi i przedsiębiorczy spotkają się po raz czwarty z doświadczonymi praktykami biznesu.

Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami – takie są główne założenia konferencji, która dotychczas przyciągnęła już kilkaset mieszkańców Trójmiasta i okolic. W tej edycji kolejne dni festiwalu zostały podzielone tematycznie – w środę (17.10) uczestnicy spotykają się z branżą internetową, czwartek (18.10.) upłynie pod znakiem sprzedaży i marketingu, a w piątek (19.10.) prelegenci opowiedzą o zakładaniu własnego biznesu w różnych branżach.

Wśród zaproszonych gości są m.in. Agata Kukwa i Aleksandra Sobocińska z GetFamous.pl, Iwona Oleszczuk z Aiton Caldwell, Anna Fibak z Fibak PR, Jarosław Banacki z Cyfrowe.pl czy Arkadiusz Hajduk ze SpeedUp.

– Na Young Business Festivalu każdy znajdzie coś dla siebie – zapowiada Tomasz Janeczko, Przewodniczący Studenckiego Forum Business Centre Club, które organizuje konferencję. – Zapraszamy nie tylko tych, którzy mają sprecyzowane plany i wizję swojej przyszłości, ale także niezdecydowanych, zmieniających branżę czy zawód. Festiwal będzie dla nich inspiracją i bodźcem do działania.

Wstęp na wszystkie wykłady i szkolenia jest bezpłatny. Wystarczy zapisać się wcześniej poprzez formularz na stronie internetowej festiwalu – www.youngbusinessfestival.pl. Tam znajdują się również dokładniejsze informacje na temat prelegentów i spraw organizacyjnych.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)