... ... ...

Nocne pościgi i wielkie emocje – półmetek pierwszej w Polsce mobilnej gry miejskiej SpotHunter

Dodane

12-10-2012

Adam Łopusiewicz

Jazda rowerem po schodach, ucieczka biegiem przez ciemny park, pościgi samochodowe i współpraca całych rodzin graczy. To krótki opis dotychczasowej rywalizacji w pierwszej w Polsce mobilnej grze miejskiej typu real-time – SpotHunter – w którą w październiku grają mieszkańcy Poznania. Na półmetku jest już ponad 200 wygranych nagród i kilkuset graczy, którzy łącznie przebyli w grze ponad 4200 km, uciekając przed innymi.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

SpotHunter to jedna z pierwszych gier na świecie, która łączy walkę o nagrody w świecie wirtualnym z aktywnością w przestrzeni miejskiej. Rywalizacja trwa do 21 października. Jej uczestnicy walczą o nagrody, poruszając się ze smartfonem lub tabletem po ulicach Poznania. Zabawa polega na przeniesieniu wirtualnych nagród do tzw. punktu zrzutu lub utrzymanie ich w grze do określonego momentu. Najważniejsze jest przechytrzenie innych uczestników, którzy mogą przejąć elektroniczny łup za pomocą swojego smartfona już z odległości 50 metrów.

Organizatorem gry jest INEA, największy alternatywny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce. Akcja ma na celu zachęcenie mieszkańców Poznania, do korzystania z sieci hot spotów INEA zapewniających dostęp do bezprzewodowego Internetu na ulicach miasta.

– Użyliśmy mechanizmu gry nie tylko po to, by w ciekawy sposób komunikować o naszej usłudze, ale także by zachęcić mieszkańców do przetestowania hot spotów – mówi Kinga Podraza-Myszkowska z INEA. – Wiedzieliśmy, że gra wzbudzi emocje, ale ich poziom przeszedł nasze oczekiwania. Uczestnicy organizują się w grupy, używają rozmaitych środków transportu, biegają po mieście po nocach i szukają sposobu na przechytrzenie pozostałych graczy - dodaje.

Rywalizacja potrwa jeszcze 1,5 tygodnia. W tym czasie uczestnicy będą walczyć jeszcze o 4 tablety, nagrodę niespodziankę oraz liczne gadżety. Więcej informacji na profilu www.facebook.com/INEA. Podgląd przebiegu akcji na stronie: www.inea.pl/spothunter.

Twórcą aplikacji jest GeoRun, który dostarcza technologie do przeprowadzania nowoczesnych kampanii marketingowych przy użyciu smartfonów oraz technologii GPS (geolokalizacji).

Użytkownik, aby stać się graczem powinien ściągnąć darmową aplikację INEA SpotHunter z internetowych sklepów:

  • Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.georun.spothunter

  • AppStore

http://itunes.apple.com/pl/app/inea-spothunter/id563506487?ls=1&mt=8

Zalogować się do gry należy w jednym z hotspotów INEA w Poznaniu.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)