Od kilku miesięcy korzystają z niego firmy sektora korporacyjnego oraz duże miasta. Jednak w obliczu wyrównujących się szans promocyjnych w Internecie tego typu narzędzia zintegrowanego marketingu dostępne są także dla mniejszych firm i projektów start-up’owych.

Dzięki iPresso można m.in. dotrzeć w przeciągu kliku godzin w kilka kliknięć do kilku tysięcy serwisów informacyjnych na całym świecie, pojawić się w świadomości mediów, poprawić odwiedzalność serwisu internetowego, zautomatyzować obsługę i automatycznie zindywidualizować oferty. Do tego to wszystko automatycznie monitorować od A do Z: od zachowania poszczególnych kontaktów po kompleksowy monitoring mediów. I co jest największa siłą systemu – to wszystko może obsłużyć dosłownie jedna osoba.

Co jest bardzo ważne w tego typu systemach? Ciągły rozwój i nieustanne dopasowywanie się do wymagań. Za sprawą wszechobecnej technologii marketing zmienia się za szybko, by firmy mogły pozwolić sobie na długotrwałe wdrożenia i prowadzenie ciągłych analiz pod nowe potrzeby. - Nikt w działach marketingu i sprzedaży nie ma na to czasu. Nikt nie będzie płacił za rozwiązanie, które za rok będzie bezużyteczne, bo trzeba je gruntownie zaktualizować. Taki system musi być jak dobrze dopasowany kombinezon akrobaty pozwalając na wykonanie każdego ruchu na żądanie. – mówi Michał Wojciechowski z encja.com S.A. twórcy systemu.

System łączy w sobie dostępne dotąd osobno narzędzia takie jak: e-mail marketing, marketing automation, monitoring Internetu i portali społecznościowych, zarządzanie portalami społecznościowymi, zarządzanie kontaktami, tworzenie landing page, ankiet i formularzy internetowych i wiele innych. Dzięki połączeniu tak wielu narzędzi w jednym miejscu możliwe stało się generowanie przekrojowych raportów wymagających do tej pory długotrwałych analiz i scalania danych.

iPresso w październiku wprowadza nowe funkcje stając się jednocześnie najbardziej zaawansowanym narzędziem do zarządzania PR i marketingiem na rynku dostępnym w chmurze. Jedną z nich jest uczący się kontekstu mechanizm oznaczania sentymentu opinii w internecie na monitorowany temat oraz międzynarodowa dystrybucja informacji prasowych.

System ma interfejs dostosowany do korzystania z tabletami i nie wymaga inwestowania w sprzęt. Co więcej, firma w ramach aktywacji systemu, (co odbywa się z dnia na dzień) dostarcza tablety dla użytkowników – zależy to oczywiście do zakresu korzystania z usług.

iPresso to całkowicie polski system, który spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem na rynku, jako narzędzie nie tylko wprowadzające nową, jakość w PR, promocji i komunikacji wewnętrznej, ale zwiększające konkurencyjność i wartość firmy. Dlatego z iPresso korzystają już uznane firmy takie jak Wawel, Budimex czy Echo Investment.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)