Firma Mobi-net, twórca systemu MobinetMaps, rozpoczyna działalność w Ameryce Łacińskiej. Reprezentantem w tym regionie został Adrian Noguera. Adrian posiada ponad 10 letnie doświadczenie w brażny. Jego przygoda z rynkiem rozwiązań mobilnych zaczęła się w 1999 roku w Movicom Bellsouth.

Adrian jest twórcą Toing, pierwszej regionalnej marki do pobierania mobilnego kontentu, który przyczynił się do zwiększenia zasięgu Telemedia Latin America w Ameryce Centralnej. Obecnie Adrian jest odpowiedzialny za dział sprzedaży rozwiązań mobilnych w Sprayette. - W tym regionie mamy możliwość stworzenia wielu aplikacji związanych z mobilnym marketingiem. - mówi Adrian Noguera. - Dzięki współpracy z sieciami komórkowymi, firmami i stowarzyszeniami zbudujemy w każdym z krajów regionu, zbudujemy silną pozycję i rozpoznawalność marki MobinetMaps.

- Rozpoczęcie działalności w Ameryce Łacińskiej to duży krok dla naszej firmy - mówi Paweł Lewiński. - To ogromny, szybko rozwijający się rynek. Tylko sektor centrów handlowych rósł tam w ostatnim roku o 14%. Nasze rozwiązania mobilne a zwłaszcza system MobinetMaps idealnie wypełniają potrzebę posiadania nowoczesnych narzędzi marketingu mobilnego dla firm.

MobinetMaps to propozycja łódzkiego startupu na mobilne mapy wnętrz budynków i marketingu mobilnego na smartfony. Rozwiązanie jest przeznaczone dla centrów handlowych, sklepów, muzeów czy wszelkich innych budynków oraz ogrodów zoologicznych, parków rozrywki a nawet miast. System MobinetMaps pozwala na tworzenie map wnętrz i obiektów bardzo wysokiej jakości a dzięki integracji z systemem CMS i CMR daje możliwość pełnego wykorzystania zalet marketingu mobilnego.

W tej chwili powstaje pierwsza aplikacja centrum handlowego oparta na MobinetMaps dla stałego klienta Mobi-net i przygotowywana jest aplikacja dla międzynarodowego lotniska.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)