SecondChoice.pl to nowy serwis oferujący oryginalne, markowe ubrania najwyższej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach. Sklep właśnie zainaugurował swoją działalność (wersja beta). W ofercie znajdują się ubrania, torebki, buty dla kobiet oraz dla dzieci. Jest to pierwszy polski internetowy second hand wykonany z dużą dbałością o interfejs i o jakość usług. Wystawiane rzeczy podlegają selekcji, a w ofercie znajdują się tylko najbardziej interesujące i najlepiej zachowane modele. Dodatkowo, SecondChoice.pl oferuje profesjonalny serwis fotograficzny który zapewnia jednolity i konsekwentny wygląd sklepu.

Oferta SecondChoice.pl skierowana jest do osób lubiących bawić się modą. Zarówno dla kupujących, jak i chcących wstawiać swoje rzeczy do komisu. Sklep proponuje marki luksusowe z najwyższej półki (Prada, Gucci, Christian Dior), niszowe (Alaia, Diane von Furstenberg), polskie (Dawid Woliński, Maciej Zień, Simple) i siecowe (Zara, Mango, H&M).

Słowo kryzys coraz częściej gości w słowniku. Dlatego też, coraz więcej osób przywiązuje wagę do tego, na co i w jaki sposób wydaje pieniądze. Markowe ubrania nie są produktami „pierwszej potrzeby”. Niemniej jednak, to gwarancja dobrej jakości i solidnego wykonania. SecondChoice.pl daje szanse na modny i elegancki wygląd, na upolowanie dobrych okazji oraz na luksus dostępny dla każdej kieszeni. - Wierzymy mocno, że Polkom spodoba się idea nadawania nowego życia ubraniom i akcesoriom. Być może rzecz, która nam nie pasuje, uszczęśliwi kogoś na drugim końcu kraju lub świata. – tak nową inicjatywę komentują założycielki SecondChoice.pl, Karolina Bartczak i Vesna Lorenc.

Powstawaniu SecondChoice.pl od początku towarzyszyła idea nadawania rzeczom drugiego życia. Stąd też nazwa portalu. W Wielkiej Brytanii trafia na śmietnik ponad 2,7 mln sztuk odzieży rocznie! W Polsce brak takich statystyk. Warto połączyć pożytecznę z przyjemnym, być EKO friendly i zmieniać świat na lepsze razem z SecondChoice.pl. Takie podejście daje podwójną satysfakcje i gwarantuje świetny look.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)