Od ostatniego roku głównym kierunkiem rozwoju sieci reklamowej AdTaily było udoskonalenie swojego produktu. „Sieć koncentruje swoje działania na tym, aby umożliwiać Reklamodawcom tworzenie jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych, oraz by zapewniać Wydawcom wyższe zarobki” - mówi Marcin Ekiert, CEO AdTaily. W osiągnięciu tych zamierzeń pomaga AdTaily nawiązane w tym roku partnerstwo z firmą Admeta – oferującą narzędzia do optymalizacji reklam, oraz współpraca z firmą Struq – zajmującą się spersonalizowanym retargetingiem.

Zmiana szaty graficznej strony AdTaily to nie jedyna nowość. Przede wszystkim w sieci tej, zostały wprowadzone nowe usługi, dzięki którym Reklamodawcy mają możliwość zamówienia jeszcze efektywniejszych kampanii reklamowych. „Dotychczas Reklamodawcy mieli możliwość zakupu kampanii tylko w modelu płatnym za dzień wyświetlania oraz w modelu płatnym za kliknięcie – z czego zakup tego drugiego wariantu był możliwy tylko przez nasz Dział Sprzedaży – obecnie oferujemy także możliwość samodzielnego zakupu kampanii rozliczanych za kliknięcia. Ponadto wprowadziliśmy całkiem nową usługę Biznes+” - dodaje Ekiert.

AdTaily oferuje możliwość zakupu kampanii w trzech wariantach: Dniówki, Kliknięcia i Biznes+.

  • Dniówki to model w którym reklamodawca płaci za dzień wyświetlania reklamy. Kampanie w tym modelu są idealne dla kampanii wizerunkowych lub dla osób, które znają się na reklamie i chcą poświecić czas na samodzielne utworzenie efektywnej kampanii reklamowej.
  • Kliknięcia to wariant w którym reklamodawca rozlicza się za kliknięcia. Ta forma reklamy jest najlepsza dla tych Reklamodawców, którzy chcą sprowadzić ruch na swoją stronę.
  • Biznes+ nowość w AdTaily. W tym wariancie Reklamodawca płaci za prowadzenie przez AdTaily kompleksowej usługi reklamowej. Sieć prowadzi dla Klienta profesjonalną kampanię reklamową, tworzy dedykowaną stronę www, zajmuje się zautomatyzowanymi kampaniami mailingowymi oraz promocją w wyszukiwarkach. Jest to idealny model kampanii dla tych Reklamodawców, którzy chcą dotrzeć ze swoją usługą do konkretnych odbiorców i którym zależy na pozyskaniu nowych klientów.

źródło: informacja prasowa

 

 

Komentarze (0)