Sprzedajemy.pl to nieaukcyjna platforma dla sprzedających i kupujących, zintegrowana z serwisem społecznościowym Facebook. Nowy serwis, skierowany do osób prywatnych, umożliwia łatwe i bezpieczne zawieranie transakcji. Zamierza przyciągnąć tych Internautów, którzy szukają alternatywy dla skomplikowanych i płatnych portali aukcyjnych.


Bez komplikacji i opłat

Platforma Sprzedajmy.pl wyróżnia się prostą i intuicyjną obsługą, a także - brakiem aukcji, rejestracji oraz brakiem jakichkolwiek opłat i prowizji. Dodanie ogłoszenia zajmuje zaledwie minutę, a zdjęcia można przesłać także bezpośrednio z telefonu komórkowego – za pomocą MMS-a. Z uwagi na bezpieczeństwo oraz wygodę użytkowników, transakcje na Sprzedajemy.pl zawierane są lokalnie, bezpośrednio między sprzedającym a kupującym. Jest to również oszczędność czasu – gdyż nie trzeba pakować towaru i stać w długiej kolejce na poczcie, by go wysłać – oraz pieniędzy, ponieważ nie musimy ponosić kosztów przesyłki.

Pierwszy ‘social selling’ w Polsce

Największą nowością jest jednak społecznościowy charakter nowego serwisu. Sprzedajemy.pl to pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform typu „social selling” w pełni zintegrowana z Facebookiem. Społecznościowa funkcjonalność nowej platformy znacznie zwiększa bezpieczeństwo handlu internetowego w Polsce i sprawia, że przestaje on być anonimowy. Użytkownicy posiadający konto na Facebooku widzą rzeczywistych sprzedawców i listę wspólnych znajomych, którzy są o wiele lepszym źródłem rekomendacji o sprzedawcy, niż anonimowe komentarze na portalach aukcyjnych. Mogą zobaczyć, co sprzedają ich znajomi i promować swoje oferty bezpośrednio na Facebooku.

Powiew świeżości w branży

Sprzedajemy.pl łączy więc w sobie wszystkie te zalety, których brakuje wiodącym portalom aukcyjnym oraz serwisom ogłoszeń drobnych. Projekt ten wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich konsumentów. Trochę świeżości na rynku e-commerce się przyda - zdrowa konkurencja i możliwość wyboru zawsze wychodziły wszystkim na dobre.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)