W czwartek, 6 grudnia odbył się finał inicjatywy T-Mobile i Mamstartup.pl – konkursu T-Mobile Startup Challenge, dedykowanego internetowym oraz mobilnym startupom. Główną nagrodę w wysokości 50 000 PLN wywalczył Duckie Deck, prezentując innowacyjną aplikację z grami edukacyjnymi dla dzieci.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

89 startupów zgłoszonych do konkursu, 10 finalistów, a w końcu jeden zwycięzca i trzech wyróżnionych – tak w pigułce podsumować można T-Mobile Startup Challenge, którego celem było wyłonienie pomysłu na biznes, który wnosi nieprzeciętną wartość dla użytkowników w obszarze technologii telekomunikacyjnych lub internetowych. Finał odbył się 6 grudnia w warszawskiej siedzibie Polskiej Telefonii Cyfrowej. Organizowany w tym dniu w T-Mobile Dzień Innowacji stał się doskonałym tłem dla rywalizujących od połowy listopada br. w ramach konkursu startupów.

Autorzy wybranych projektów przed rozpoczęciem finału mieli szansę przez kilka godzin prezentować swoje pomysły przed pracownikami PTC na specjalnie przygotowanych stanowiskach. Podczas finałowego starcia każdy z nich miał cztery minuty na zaprezentowanie swojego pomysłu, a następnie trzy minuty na udzielanie odpowiedzi na pytania ekspertów. Wszyscy uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom, stawiając Jury przed trudnym wyborem. Po części prezentacyjnej mieli także szansę na dyskusję i wymianę pomysłów z przedstawicielami PTC i DT.

Jury w składzie: Milan Zika – członek Zarządu PTC, Dyrektor ds. Technologii i Innowacji, Grzegorz Bors – członek Zarządu PTC, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego, Dr. Heinrich Arnold - Dyrektor Telekom Innovation Laboratories grupy Deutsche Telekom, Louis Schreier - Dyrektor Silicon Valley Innovation Center Grupy Deutsche Telekom oraz Michał Samojlik - Prezes Zarządu Autentika, wydawcy mamstartup.pl, wyłoniło zwycięzki projekt. Najlepszy okazał się startup autorstwa Duckie Deck, który otrzymał nagrodę w wysokości 50 tys. złotych. Zwycięzca zaprezentował innowacyjne gry edukacyjne dla dzieci w wieku 2-5 lat. Aplikacja oferuje ponad 120 angażujących zabaw pełnych kolorowych postaci, pięknych dźwięków i emocji, skupia się na kwestiach, które są dla rodziców najważniejsze i uczy życiowych wartości, takich jak przyjaźń, dzielenie się, troska o innych i wzajemny szacunek.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)