Sery camembert i brie idealnie komponują się nie tylko z czerwonym winem – dowiadujemy się z reklamy serów marki Turek w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Kampania reklamowa serów marki Turek w aplikacji Listonic nawiązuje do harmonii smaku win i serów camembert oraz brie. Informacja o serach będących idealną przekąską do wina pokazuje się jedynie użytkownikom aplikacji, którzy zapisali wino na swoich listach zakupów. Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą informacje na temat właściwości serów. Dowie się, z którymi trunkami sery komponują się najlepiej. Reklama jest nieinwazyjnym przekazem niosącym dodaną wartość dla kupujących wina konsumentów.

W aplikacji Listonic reklamowany jest także Camembert z pieprzem Turek. Po kliknięciu w reklamę sera z delikatną nutą zielonego pieprzu konsument zobaczy specjalne przygotowaną stronę mobilną. Strona została wzbogacona o przycisk „dodaj do listy zakupów”, który automatycznie zapisuje reklamowany produkt na liście zakupów wraz z interaktywnym zdjęciem i dokładnym opisem.

Zakupy w sklepie są idealnym momentem na reklamowanie produktów spożywczych. Informacja dociera do konsumentów w doskonałym kontekście zakupowym. Dzięki tym przewagom Listonic osiąga czterokrotnie wyższy Współczynnik Klikalności (CTR – Click Through Rate) w porównaniu z innymi aplikacjami mobilnymi.

Reklamy i specjalnie przygotowane strony mobilne odsyłająca docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów. Kampania reklamowa potrwa do 18 grudnia.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)