Gruper.pl jako jedyny portal zakupów grupowych został sklasyfikowany w tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Rzeczpospolitej. Serwis zadebiutował na drugim miejscu zestawienia w kategorii mierzącej moc marek z obszaru usług i działalności deweloperskiej. Na podium znalazł się także komunikator internetowy Gadu-Gadu oraz serwis Nk.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Ranking Rzeczpospolitej to zestawienie największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku. Przegląd jest oparty na kryteriach finansowych, a nie jakościowych (według szacowanych wartości marek wyrażonych w kategoriach pieniężnych). Partnerami merytorycznymi podczas tworzenia rankingu jest grupa Nielsen, globalny lider badań i informacji rynkowych oraz firma Acropolis Advisory, specjalizująca się w projektach z zakresu doradztwa strategicznego, pozyskania kapitału na rozwój, doradztwa transakcyjnego oraz wycen przedsiębiorstw.

  • Wysoka pozycja Grupera to dowód na wysoką efektywność modelu biznesowego realizowanego przez zarząd spółki.
  • Jak podkreśla Piotr Majcherkiewicz, w branży e-commerce najistotniejsza jest aktywność zarejestrowanych użytkowników liczona dokonanymi transakcjami oraz wysokością oszczędności generowanych dla klientów.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)