Marka GG zajęła 1. miejsce w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 przeprowadzonym przez dziennik „Rzeczpospolita” w ogólnej kategorii „Usługi”, detronizując potentatów z tradycyjnych sektorów. 1. miejsce, w kategorii „Handel” zajął serwis Allegro.pl, który podobnie jak GG, należy do koncernu Naspers Ltd. Wczoraj wieczorem ogłoszono w Warszawie wyniki corocznego rankingu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Obok GG, pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęli także: E. Wedel, Winiary, Tymbark, Tyskie, Apart, Reserved, Ziaja, TVN, Plus i PKO BP.

GG okazało się być mocniejszą marką, niż Gruper.pl, NK.pl, Pracuj.pl, o2.pl, Lotto, Poczta Polska i LOT. W ubiegłym roku GG zajęło 2. miejsce.

Mijający rok to czas dynamicznych i ważnych zmian w rozwoju GG, czołowej polskiej marki internetowej: od rebrandingu marki, przez kompletną zmianę komunikatora po nowe projekty i zmiany organizacyjne.

Jednym z najważniejszych wydarzeń zarówno w 2012, jak i na przestrzeni ostatnich dwóch lat w historii GG, było uruchomienie nowej platformy komunikacyjnej GGhttp://www.gg.pl/info/ Filozofią nowego GG jest jego dostępność w 3 środowiskach: na komputerze, w przeglądarce i w telefonie. Integracja tych trzech obszarów pozwala na swobodne kontynuowanie rozmów i gier przez GG, niezależnie od tego, czy rozpoczęliśmy je na komputerze i chcemy prowadzić dalej na przykład w smartfonie jadąc autobusem. W sierpniu 2012 aplikacja mobilna GG na telefony z systemem Android znalazła się na 1. miejscu w Google Play w kategorii „Najlepsze bezpłatne”. GG wyprzedziło wtedy Facebook, Gmail, YouTube, Skype czy Angry Birds.

Rok 2012 to również zmiany organizacyjne, dzięki którym możliwa jest efektywna współpraca GG Network S.A. z Grupą Allegro w tej samej grupie Naspers. W ramach tych zmian, utworzono wspólne Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)