... ... ...

Agora zawiesza HappyDay.pl i nie wytrzymuje konkurencji. Jak wyglądał rok 2012 w zakupach grupowych?

Dodane

03-01-2013

Marcin Małecki

W minionym roku powstało ponad 30 serwisów oferujących atrakcyjne rabaty. Część z nich bardzo szybko zniknęła jednak z rynku. Obecnie 67 serwisów istnieje lub jest w przygotowaniu. W sumie na rynku przewinęło się, według naszych obliczeń, aż 165 tego typu portali.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Jedni zyskują…

Warto odnotować fakt zaistnienia kilku interesujących graczy, którzy pojawili się w 2012 roku i znaleźli swój sposób (oraz miejsce) w branży zakupów grupowych.

Serwisy takie, jak Killerdeal, Mr Rabat czy Infobuzer po trudnym początku ustabilizowały się na bardzo konkurencyjnym rynku i z miesiąca na miesiąc umacniały swoje pozycje tuż za czołową trójką. W ubiegłym roku pojawiły się również ciekawe inicjatywy podmiotów, które dotychczas nie były obecne w handlu online. W październiku wystartował portal kuponowy EatClub.pl od Makro Cash&Carry.

… drudzy gaszą światło

Początek nowego roku przyniósł kolejną gorącą wiadomość na rynku zniżek i kuponów rabatowych.

Agora S.A. zdecydował się zawiesić działalność serwisu HappyDay.pl, ponieważ w obecnym otoczeniu rynkowym nie spełnia on oczekiwań koncernu. Po o2 i Axel Springer jest to kolejny duży gracz, któremu nie powiodło się w branży zakupów grupowych. Jak widać gracze działający prężnie w budowaniu treści nie radzą sobie najlepiej w e-commerce.

tekst i grafika: informacja prasowa / Godealla.pl

Komentarze (0)