Splio, ekspert w dziedzinie tworzenia systemów wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, czas na podbój polskiego rynku.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Polska to kraj o dużym potencjale rozwoju – mówi Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska – przez ostatnich 5 lat odnotowała najwyższy wzrost gospodarczy w Europie. Jako jedyny kraj członkowski nie ucierpiała z powodu recesji i kryzysu finansowego – dodaje Donald Pontabry. Polska jest dla nas atrakcyjnym rynkiem ze względu na dynamiczny rozwój branży internetowej oraz pierwszym przyczółkiem ekspansji na rynki Europy Wschodniej.

Firma Splio powstała w 2001 roku, specjalizuje się w tworzeniu systemów wspierających budowanie relacji z konsumentami (CRM), które umożliwiają realizację wielokanałowych kampanii marketingowych oraz koordynację programów lojalnościowych. Dzięki stworzeniu zaawansowanych narzędzi CRM, Splio jest w stanie tworzyć kampanie wykorzystujące e-mail, sms marketing, jak i social media. Ponadto, Splio zapewnia pełne wsparcie klientom od etapu projektowania kampanii, po obsługę  i mierzenie efektywności działań. Firma oferuje swoim klientom dwa podstawowe produkty:

EmailForge4 to platforma do tworzenia wielokanałowych kampanii e-marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz social media. Jest ceniona za nowoczesny interfejs użytkownika, zaawansowane funkcjonalności i wysoką skuteczność dostarczania wiadomości. Platforma jest dostępna w 8 językach, 24 godziny na dobę, a jej wydajność to 1 mld e-maili na miesiąc oraz 1 mln sms-ów dziennie. Obecnie z platformy korzysta ponad 200 klientów na całym świecie.

Engage to platforma social CRM, umożliwiająca analizowanie zachowań konsumentów na portalach internetowych, w tradycyjnych sklepach i sieciach e-commerce, w social mediach oraz kanałach sms i e-mail. Ponadto, jest to doskonałe narzędzie do budowania relacji z konsumentami poprzez tworzenie programów lojalnościowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i zachowań konsumentów.

Firma Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia obecnie ponad 70 pracowników w 6 krajach. Do portfolio 170 klientów, obsługiwanych przez firmę Splio należą m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L'Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)