Od stycznia br. witryna eGospodarka.pl zasiliła portfolio Goldbach Audience. Jeden z największych polskich serwisów skierowanych do MSP ponownie wszedł w skład pakietu biznesowego sieci.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Goldbach Audience nawiązując współpracę z serwisem eGospodarka.pl realizuje nową koncepcję oferty reklamowej oraz rozwija jedną z nowych linii produktowych - Dedicated & Tailor Made. W ramach tego filaru Goldbach Audience oferuje wachlarz niestandardowych produktów komunikacyjnych on-line, tworzonych we współpracy z wybranymi ze względu na wysoką jakość treści i parametry mediowe, wydawcami.

Serwis eGospodarka.pl jest przeznaczony w szczególności dla osób zainteresowanych tematami małej i średniej przedsiębiorczości, rozwojem własnego biznesu i najświeższymi informacjami gospodarczymi. Witryna posiada szereg sekcji związanych z prowadzeniem firmy, finansami, podatkami, prawem. Oferuje również swoim użytkownikom treści o wysokiej jakości merytorycznej. Są to nie tylko artykuły, ale również fachowe analizy, komentarze i porady. Co ważne internauci mogą korzystać nie tylko z dobrze zredagowanych artykułów branżowych, ale również licznych narzędzi – kalkulatorów i formularzy.

Dzięki swojej strukturze i zasobom witryna eGospodarka.pl jest platformą wartościową zarówno dla internautów jak i dla reklamodawców. Tym ostatnim pozwala na prowadzenie szerokich działań reklamowych z wykorzystaniem mailingów, newsletterów, artykułów sponsorowanych czy kampanii banerowych. Oferuje także możliwość przeprowadzania akcji niestandardowych. Za każdym razem trafiając do pożądanej grupy użytkowników. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z tym podmiotem – mówi Marcin Rupiński, Site Relations Director, Goldbach Audience.

Witryna eGospodarka.pl poszerza pakiet biznesowy sieci Goldbach Audience. Zasięg serwisu to ponad 1,17 mln użytkowników i 9,2 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2012.11).

Jesteśmy dumni z tego, że eGospodarka.pl ponownie nam zaufała i powierzyła pieczę nad swoją powierzchnią reklamową. Zarządzanie potencjałem tej witryny jest dla nas ambitnym zadaniem. Chcemy w pełni zadowolić pod tym względem sam serwis, ale równie bardzo zależy nam na satysfakcji reklamodawców i użytkowników. Stawiamy sobie za cel serwowanie reklam najlepiej odpowiadających potrzebom klientów, a jednocześnie jak najlepiej dostosowanych do zainteresowań odbiorców – podkreśla Małgorzata Lakowska, Managing Director, Goldbach Audience.

W 2012 roku serwis znajdował się w ofercie sieci IDMnet. We wcześniejszych latach witryna współpracowała z ARBOinteractive (obecnie Goldbach Audience).

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)