W dniach 7-8 marca 2013 roku w Krakowie, już po raz drugi, odbędzie się konferencja Internet ASAP, skierowana do osób odpowiedzialnych za efektywność działań marketingowych w Internecie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Internet ASAP to dwa dni prelekcji, warsztatów oraz dyskusji w kuluarach. Uczestnicy konferencji będą mieli możliwość kompleksowego zapoznania się z możliwościami i trendami w zakresie marketingu oraz promocji w Internecie, a także wymiany doświadczeń e-biznesowych.

Podczas konferencji eksperci będą dyskutować na temat praktycznych możliwości wykorzystania trendów w marketingu internetowym, a liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, zwiększania sprzedaży i marketingu w Internecie pomogą uczestnikom podejmować bardziej efektywne decyzje.

To jedyne takie spotkanie z praktykami branży marketingowej i największymi osobowościami polskiego i zagranicznego Internetu, które odbywa się w Krakowie. W roli prelegentów wystąpią między innymi: Paul Papadimitriou - doradca, analityk, założyciel Digital Intelligence, Lukas Maixner - współzałożyciel portalu Socialbakers.com, Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, Paweł Tkaczyk - ekspert w dziedzinie budowania silnej marki, Piotr Rudnicki - Account Strategist w Google Polska oraz dr Marek Borowiński - specjalista od Visual Merchandisingu oraz zwiększania sprzedaży.

Internet ASAP jest pozycją obowiązkową dla:

  • brand managerów, marketing managerów, PR managerów, specjalistów ds. marketingu oraz właścicieli firm, które prowadzą działania w Internecie,
  • marketerów, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu internetowym,
  • specjalistów, szukających praktycznych informacji o tym, jak skutecznie prowadzić działania marketingowe w Internecie,
  • marketerów próbujących dotrzeć z przekazem marketingowym do kobiet i pracowników firm, które chcą podnieść sprzedaż w czasach kryzysu.

Oprócz części oficjalnej konferencji, okazją do nieformalnych dyskusji będzie - After Party dla uczestników konferencji.

Konferencja Internet ASAP została objęta Patronatem Honorowym przez: Miasto Kraków, IAB Polska oraz Socialbakers.com

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)