To pierwsza polska marka, która specjalizuje się wyłącznie w tworzeniu aplikacji mobilnych dla kultury: festiwali, muzeów i galerii, instytucji, a także komercyjnych firm działających w obszarze kultury. Marka została powołana do życia wspólnie przez Business & Culture – wyspecjalizowaną agencję komunikacji kultury i za pomocą kultury oraz Proexe – doświadczonego twórcę aplikacji mobilnych. Culture Apps odpowiada na coraz większe zapotrzebowanie na rozwiązania mobilne. Rosnąca w szybkim tempie liczba użytkowników smartfonów sprawia, że aplikacja staje się doskonałym narzędziem także dla promocji kultury i komunikacji z jej uczestnikami.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pierwszą produkcją Culture Apps będzie aplikacja dla Reggaelandu w Płocku, największego festiwalu muzyki reggae w Polsce. Proexe ma już na koncie aplikacje dla czołowych polskich i światowych marek: TVN Player, Parkiet News, Samsung Hope Relay przygotowaną na Igrzyska Olimpijskie w Londynie, Television i Chat For Facebook. W zeszłym roku firma zdobyła główną nagrodę 100 tys. dolarów w międzynarodowym konkursie na najlepszą aplikację 2.0 Power App Race. Business & Culture realizowało działania public relations i wizerunkowe dla kilkudziesięciu klientów, m.in. Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, Ministerstwa Kultury landu Nadrenia Północna-Westfalia, Nizio Design International, Kieleckiego Centrum Kultury, wydawnictw Bosz, Muza i Smak Słowa.

Korzystając z doświadczenia obu firm Culture Apps będzie przygotowywało zarówno aplikacje rozrywkowe, jak i edukacyjne czy przewodniki opierające się o technologię rozszerzonej rzeczywistości. Firma tworzy aplikacje na smartfony z systemem operacyjnym: Android, iOS oraz Windows Mobile. Nad projektami pracuje kilkunastoosobowy zespół złożony z członków Business & Culture oraz Proexe.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)