Rocket Internet, największy inkubator venture capital na świecie, startuje z kolejnym projektem biznesowym w Polsce. Foodpanda.pl to jeden z liderów wśród globalnych spółek wyspecjalizowanych w zamawianiu jedzenia przez Internet. Firma rozpoczęła działalność w Warszawie z ofertą ponad 200 restauracji. Spółka już planuje uruchomić swoją usługę w kolejnych miastach w Polsce.

Foodpanda.pl ma zasięg globalny i aspiracje na zdobycie pozycji lidera w Polsce. Potwierdzeniem naszych planów są największa dynamika zwiększania portfolio restauracji oraz już druga pozycja na warszawskim rynku zamówień jedzenia przez Internet – powiedział Tomasz Danis, Dyrektor Zarządzający Rocket Internet Polska.

Serwis posiada w ofercie ponad 200 restauracji, w tym zarówno jedzenie dla wymagających klientów jak i tradycyjne sieciowe. Jako pierwsi w Polsce przełamali barierę dostawy McDonald’s i Burger Kinga, czego nie udało się dokonać nikomu wcześniej.

Profesjonalną platformę Foodpanda.pl zdecydowanie wyróżnia spośród konkurencji staranna szata graficzna. Obecność Pandy w nazwie i na stronie www jest sprawdzonym na innych rynkach działaniem marketingowym, związanym z pozytywnymi skojarzeniami. Prostota w obsłudze oraz intuicyjność portalu sprawia, że każdego dnia powiększa się baza stałych klientów.

Od kilku miesięcy trwały przygotowania do uruchomienia platformy Foodpanda.pl. Nawiązywanie współpracy z partnerami – restauracjami - przebiega powyżej naszych oczekiwań, a korzyści dla obu stron są widoczne od pierwszych dni funkcjonowania. Restauracje generują wyższe przychody, klienci otrzymują coraz szerszy wachlarz kulinarnych możliwości, a my z powodzeniem rozwijamy nasz biznes – powiedział Piotr Łagowski, Foodpanda Polska.

Twórcy Foodpanda.pl mają udowodnione kompetencje zdobyte przy takich projektach jak Groupon-CityDeal, Zalando czy Westwing. Spółka wyróżnia się także na rynku aktywną i partnerską współpracą z restauracjami. Foodpanda.pl stanowi dla nich wsparcie marketingowe oraz wdraża kolejne programy lojalnościowe, które przynoszą wymierne korzyści obu stronom.

Wyraźna zmiana zachowań konsumenckich Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po zakupy w Internecie, sprawia, że Spółka optymistycznie patrzy w przyszłość. Dlatego w najbliższym czasie Foodpanda.pl będzie także w innych miastach w Polsce.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)